-
X-Received: by 10.157.39.131 with SMTP id c3mr1308776otb.15.1474887869169; Mon, 26
Sep 2016 04:04:29 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.39.131 with SMTP id c3mr1308776otb.15.1474887869169; Mon, 26
Sep 2016 04:04:29 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!u18no4598224ita.0!news-out.google.com!w143ni13114itb.0!nnt
p.google.com!u18no4598215ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
ps.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 26 Sep 2016 04:04:28 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.156.243.214;
posting-account=9EdknwkAAABMEIV_XqfTJUxcYs_LujRw
NNTP-Posting-Host: 88.156.243.214
References: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
From: laisar <k...@o...pl>
Injection-Date: Mon, 26 Sep 2016 11:04:29 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589126
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 22 września 2016 21:12:23 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
>
> Jest auto - Hyundai Santa Fe - które ma z tyłu pośrodku tylko pas biodrowy.
> Czy dałoby się w jakiś sposób wyposażyć to auto w pas 3-punktowy, ale tak,
> żeby to nie było druciarstwo, tylko żeby zabezpieczał tak samo dobrze jak
> fabryczny?
Sprawdzić jak jest w wersjach z pasami 3-punktowymi - czasami jest to tylko kwestia
samego pasa, a karoserie są takie same, więc punkty istnieją.
http://doc.hyundai-autoclub.ru/santafe/
http://workshop-manuals.com/hyundai/
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.16 11:24 Maciek
- 28.09.16 14:14 laisar
- 28.09.16 15:45 Maciek
- 28.09.16 23:29 laisar
- 29.09.16 00:44 Tomasz Pyra
- 30.09.16 10:50 Maciek
- 30.09.16 11:57 laisar
- 30.09.16 17:14 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=