-
X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr2791066otm.3.1475098184510; Wed, 28 Sep
2016 14:29:44 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.4.137 with SMTP id 9mr2791066otm.3.1475098184510; Wed, 28 Sep
2016 14:29:44 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!x192no200164itb.0!news-out.google.com!203ni805itk.0!nntp.g
oogle.com!l13no196323itl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.c
om!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 28 Sep 2016 14:29:43 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1clfyvqnivk3z$.fvbu01jwvcpf$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.156.243.214;
posting-account=9EdknwkAAABMEIV_XqfTJUxcYs_LujRw
NNTP-Posting-Host: 88.156.243.214
References: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<14qzv371l5q7i.41e3o0for3oj$.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<1clfyvqnivk3z$.fvbu01jwvcpf$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
From: laisar <k...@o...pl>
Injection-Date: Wed, 28 Sep 2016 21:29:44 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589230
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 28 września 2016 15:45:03 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> widzę jedno wyjście - kupić homologowany pas odpowiedniej długości ze
> zwijaczem i zamontować tenże zwijacz do podłogi bagażnika tuż za kanapą,
> wykorzystując punkt do kotwienia fotelika dla dzieci, a odcinek biodrowy
> zamocować do istniejącego mocowania..
Jeśli masz na myśli top-tether, to nie jest to dobre wyjście, bo takie rozwiązanie
nie zadziała. W czasie wypadku siły działające na punkt kotwiczący są inne dla
sztywno napiętej taśmy ustalającej jedynie pozycję fotelika, a zupełnie inne dla
dopiero blokującego się pasa bezwładnościowego przytrzymującego nagłe szarpnięcie
sporą częścią masy pasażera.
Dobry pas biodrowy jest lepszy od marnego 3-punktowego.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.16 00:44 Tomasz Pyra
- 30.09.16 10:50 Maciek
- 30.09.16 11:57 laisar
- 30.09.16 17:14 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=