-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.
giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<14qzv371l5q7i.41e3o0for3oj$.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<1clfyvqnivk3z$.fvbu01jwvcpf$.dlg@40tude.net>
Date: Thu, 29 Sep 2016 00:44:11 +0200
Message-ID: <1ss40ehyjlomz$.io85w8dhd8uo$.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1475102761 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5146 89.77.179.152:8865
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589232
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 28 Sep 2016 15:45:07 +0200, Maciek napisał(a):
> Dnia Wed, 28 Sep 2016 05:14:31 -0700 (PDT), laisar napisał(a):
>
>> Gorzej jeżeli to np kawałek słupka - niby też można wspawać (w końcu naprawy
blacharskie obejmują częściowe wymiany elementów), ale to jednak rzeźbologia...
>
> Ciężko określić, wyglądają na mocowane do słupka, ale być może sam słupek
> też jest zmodyfikowany.
> widzę jedno wyjście - kupić homologowany pas odpowiedniej długości ze
> zwijaczem i zamontować tenże zwijacz do podłogi bagażnika tuż za kanapą,
> wykorzystując punkt do kotwienia fotelika dla dzieci, a odcinek biodrowy
> zamocować do istniejącego mocowania..
Pas ramieniowy musi chronić przed przemieszczeniem się do przodu.
Tak jak planujesz to będzie chronił jedynie przed przemieszczeniem w górę.
Bo oparcie kanapy złoży się przy niezbyt wielkim obciążeniu.
Do tego punkt mocowania isofix może być samodzielnie używany tylko do
fotelików dla dzieci o masie poniżej 18kg (czyli zasadniczo na takiego
lekkiego pasażera jest wymyślony), dzieci cięższe mocuje się jednocześnie
isofixem i pasami. Więc isofix jest dużo za słaby na mocowanie pasa
bezpieczeństwa.
Punkt kotwiczenia isofixa musi wytrzymać obciążenie 8kN, a to wydaje się
mało dla pasa bezpieczeństwa dla dorosłego.
A w przypadku pasa trzypunktowego, cały pas trzyma tak mocno jak najsłabszy
punkt podparcia - jak poluzuje się pas ramieniowy, to będzie gorzej niż w
samym biodrowym. Więc to musi być zrobione albo bardzo porządnie, albo
lepiej nie robić wcale.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.16 10:50 Maciek
- 30.09.16 11:57 laisar
- 30.09.16 17:14 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=