-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<14qzv371l5q7i.41e3o0for3oj$.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<1clfyvqnivk3z$.fvbu01jwvcpf$.dlg@40tude.net>
<1ss40ehyjlomz$.io85w8dhd8uo$.dlg@40tude.net>
<1mqerrdv0wwzy$.1mae5rj90h8s.dlg@40tude.net>
Date: Fri, 30 Sep 2016 17:14:51 +0200
Message-ID: <gvb1n5igyq43$.sg2oj9n22zmg$.dlg@40tude.net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1475248602 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 89.77.179.152:2820
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589353
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 30 Sep 2016 10:50:28 +0200, Maciek napisał(a):
> Dnia Thu, 29 Sep 2016 00:44:11 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> Więc to musi być zrobione albo bardzo porządnie, albo
>> lepiej nie robić wcale.
>
> Jak się to robi w rajdówkach, jeśli trzeba zamontować w nich sportowe pasy?
> Wstawia się po prostu wzmocnienie?
W rajdówce montuje się pasy tylko dla przednich siedzeń, więc problem jest
trochę inny.
Ramieniowe montuje się albo do poprzeczki klatki bezpieczeństwa (poprzeczka
jest rurą 40mm o ściance 2mm), albo przykręca się do otworów po
oryginalnych mocowaniach tylnego pasa biodrowego.
Kąt który pasy ramieniowe tworzą z poziomem nie może być większy niż 45
stopni.
Jeśli chodzi o pozostałe pasy, to albo wykorzystuje się seryjne punkty
mocowania, a jeżeli trzeba wykonać nowe mocowanie do progu lub podłogi, to
robi się otwór, za nim montuje stalową płytkę wzmacniającą o powierzchni
40cm^2 i grubości 3mm za którą jest nakręta śruby M12 (lub 7/16 UNF) klasy
minimum 8.8.
Zasady montowania pasów bezpieczeństwa można znaleźć w art. 253 załącznika
J do MKS, od drugiej strony:
http://www.pzm.pl/pliki/zg/samochody/2016/Regulaminy
/FIA/J/art253_2016.pdf
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=