    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Most
    Date: Sat, 15 May 2010 16:18:25 +0200

    On Sat, 15 May 2010 05:40:54 -0700 (PDT), Konrad Anikiel wrote:

    >Postoi tak długo ile to wyniknie z ilości cykli zmiennego obciążenia.
    >Widać zdecydowano się nie zakładać z góry jakie będą obciążenia w

    Ja nie o tym - wydaje mi sie ze "pomylil sie" co do typu konstrukcji.
    Wybral nieoptymalna. A potem ja poprawnie policzyl.

    >Nie wiemy jakie względy zaważyły na wyborze projektu, niewykluczone że
    >techniczne i ekonomiczne wcale nie były jedyne.

    No coz, ja sie na sztuce nie znam, ale jakis bardzo piekny to on mi
    sie nie wydaje :-)

    >http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BChleberg_Nuclear
    _Power_Plant

    Nie bardzo rozumiem - 10cm stali peklo na wylot ?
    Z powodu korozji ?
    I nie stanowi to problemu w zbiorniku na 72 bar ?
    Jakiej dlugosci jest to pekniecie ?

    Czy zle rozumiem "crack", i to jest plytka nadzerka ?

    J.