  • 1. Data: 2009-06-24 09:58:28
    Temat: Motocyklista spadl na przechodnia
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Dzien dobry.
    Histori aniezwykla z 2 powodow:
    1. TVu-eN-owi tym razem zabraklo typowej tendencyjnosci:
    http://www.tvn24.pl/-1,1606553,0,1,motocyklista-spad
    l-na-przechodnia,wiadomosc.html
    2. Niesamowity zbieg okolicznosci.

    Bajdeuejam dywagacja: byc moze upadek na przechodnia zamiast na beton
    uratowal delikwenowi zycie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2009-06-24 10:16:25
    Temat: Re: Motocyklista spadl na przechodnia
    Od: n...@s...com

    On Wed, 24 Jun 2009 11:58:28 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Dzien dobry.
    >Histori aniezwykla z 2 powodow:
    >1. TVu-eN-owi tym razem zabraklo typowej tendencyjnosci:
> [...]

    A mnie ciekawi jak to teraz bedzie rozliczane.
    Czy pieszy dostanie kase z OC motocyklisty czy kierowcy samochodu ?
    Ktos ma pojecie ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-06-24 10:19:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > A mnie ciekawi jak to teraz bedzie rozliczane.
    > Czy pieszy dostanie kase z OC motocyklisty czy kierowcy samochodu ?
    > Ktos ma pojecie ?

    A to zalezy czy OC obejmuje wypadki lotnicze.

    BTW. Zaraz sie odezwie Dziadek Mroz i napisze ze to wina motocyklisty bo
    szybowal za szybko.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-06-24 10:27:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > A to zalezy czy OC obejmuje wypadki lotnicze.
    >
    > BTW. Zaraz sie odezwie Dziadek Mroz i napisze ze to wina motocyklisty bo
    > szybowal za szybko.
    Ciekawe czy byla mloda, i jakie miala miseczki.
    Ostateczny test na to czy lepiej miec DD czy A.

    PS
    Dobrze, ze leje.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 5. Data: 2009-06-24 10:35:20
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    Chyba raczej za nisko ;)

    > PS
    > Dobrze, ze leje.

    Jak motocyklisci nisko lataja, to znaczy ze bedzie padac ;)

    Jou

  • 6. Data: 2009-06-24 10:45:05
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...pl>

    Kefir <k...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    > html
    > 2. Niesamowity zbieg okolicznosci.
    >
    > Bajdeuejam dywagacja: byc moze upadek na przechodnia zamiast na beton

    Jak się siedem lat temu katapultowałem z Mephisto, to omal nie wylądowałem w
    dziecięcym wózku.

    Pozdr,
    Jimmie

    P.S. Kurdę, Nemrod, to już ponad 7 lat? Jak ten czas....

  • 7. Data: 2009-06-24 10:48:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:
    > A mnie ciekawi jak to teraz bedzie rozliczane.
    > Czy pieszy dostanie kase z OC motocyklisty czy kierowcy samochodu ?
    > Ktos ma pojecie ?

    logiczne by było, że od auta. ale u nas nic nie jest logiczne. powiedzą,
    że motocyklista niedostatecznie się zabezpieczył. zapomniał założyć
    żyłkę np.

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-06-24 11:14:22
    Od: n...@s...com

    On Wed, 24 Jun 2009 12:48:38 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >logiczne by było, że od auta.
    Logiczne ?
    Sprawa moze byc rozpatrywana jako 2 oddzielne zdarzenia, wtedy OC
    motocykla pokryje szkode kobiety, a wyplacone odszkodowanie powiekszy
    szkode za ktora musi zaplacic OC samochodu. Albo jako jedno zdarzenie
    w ktorym calosc pokryje OC sprawcy samochodu (bedzie 2
    poszkodowanych).
    Jako ze nie znam sie na ubezpieczeniach zapytalem bo moze ktos pracuje
    w TU albo mial podobna sytuacje i sie orientuje :)

    >ale u nas nic nie jest logiczne. powiedzą,
    >że motocyklista niedostatecznie się zabezpieczył. zapomniał założyć
    >żyłkę np.

    Sprawiedliwiej by bylo gdyby to kobieta musiala zaplacic, bo pewnie
    szla szybko machajac atrybutami, kierowca auta sie zagapil i stad cale
    nieszczescie. Tak Dziadku Mrozie ?

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2009-06-24 11:27:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Logiczne ?

    logiczne, bo auto spowodowało zdarzenie, a upadek jest jego następstwem,
    którego uniknąć (a nawet zmienić kierunku lotu) się nie dało.

    > Sprawa moze byc rozpatrywana jako 2 oddzielne zdarzenia, wtedy OC
    > motocykla pokryje szkode kobiety, a wyplacone odszkodowanie powiekszy
    > szkode za ktora musi zaplacic OC samochodu.

    wiesz, przy karambolach nie rekompensuje się OC z OC.

> [...]
    > Jako ze nie znam sie na ubezpieczeniach zapytalem bo moze ktos pracuje
    > w TU albo mial podobna sytuacje i sie orientuje :)

    no to razem poczekamy.

    > Sprawiedliwiej by bylo gdyby to kobieta musiala zaplacic, bo pewnie
    > szla szybko machajac atrybutami, kierowca auta sie zagapil i stad cale
    > nieszczescie. Tak Dziadku Mrozie ?

    przekroczyła 50km chodnikiem?

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-06-24 12:24:05
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:

    > BTW. Zaraz sie odezwie Dziadek Mroz i napisze ze to wina motocyklisty bo
    > szybowal za szybko.

    Na pewno,teraz jest ekspertem gdyż trolluje na lotnictwie

    --
    Tomek
    BMW R1100S