  • 1. Data: 2013-12-08 16:37:13
    Temat: Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś miał przyjemność zapoznać się z tym tanim smartfonem?
    http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/
    Moto-G/moto-g-pdp.html
    Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.

  • 2. Data: 2013-12-08 16:47:40
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    http://reviews.cnet.com/motorola-moto-g/

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-12-08 17:47:07
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-08 16:37, Pszemol pisze:
> [...]
    Moto-G/moto-g-pdp.html

    > Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze,

    Nie, nie miałem przyjemności, ale co rozumiesz po przez określenie
    "tani"? Jest to sprzęt w cenie rzędu 400-500zł? Miałem kilka Motek, ale
    jak sobie przypominam to ceny ich mocno odstawały, w górę, choćby w
    stosunku do Samsunga.

  • 4. Data: 2013-12-08 18:05:15
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 17:47, Trybun pisze:
> [...]
    > "tani"? Jest to sprzęt w cenie rzędu 400-500zł? Miałem kilka Motek, ale
    > jak sobie przypominam to ceny ich mocno odstawały, w górę, choćby w
    Dla Przemola to prędzej tak: $179 za wersję z 8 GB lub $199 za wariant
    16 GB. Telefon wydaje się fajny do tego ma wymienne tylkne kolorowe
    obudowy, taki dla dzieci idealny bo parametry/cena są optymalne.

    "Mamy tu przede wszystkim 4,5-calowy ekran o rozdzielczości 720p
    (1280×720), czterordzeniowy układ Qualcomm Snapdragon 400 o taktowaniu
    1,2 GHz, 1 GB RAM oraz baterię 2050 mAh, a całością zarządza Android 4.3
    Jelly Bean, przy czym aktualizacja do KitKata ma mieć miejsce już w
    styczniu przyszłego roku. Pod względem designu Moto G przypomina nieco
    Moto X, a smartfon oferowany jest w kolorowych, miłych dla oka obudowach
    . Mimo że tylne panele mogą być wymieniane, to urządzenie nie pozwala na
    wyciągnięcie baterii, nie znajdziemy tu też slotu kart microSD."

  • 5. Data: 2013-12-08 18:05:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
> [...]
    > Jest to sprzęt w cenie rzędu 400-500zł? Miałem kilka Motek, ale jak sobie
    > przypominam to ceny ich mocno odstawały, w górę, choćby w stosunku do

    $180 możemy chyba zaliczyć do tej kategorii?

  • 6. Data: 2013-12-08 18:07:31
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 18:05, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
    Moto-G/moto-g-pdp.html

    > $180 możemy chyba zaliczyć do tej kategorii?

    Jeśli już to 199$ bo parę $ więcej ale ramu 2x tyle.

  • 7. Data: 2013-12-08 19:06:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <x...@x...com> wrote in message
    Moto-G/moto-g-pdp.html

    > Jeśli już to 199$ bo parę $ więcej ale ramu 2x tyle.

    Piszesz o RAMie a masz na myśli pamięć masową Flash.
    Ale generalnie masz rację, i pewnie warto te $20 dorzucić.

  • 8. Data: 2013-12-08 19:21:36
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 19:06, Pszemol pisze:
    > "Chris" <x...@x...com> wrote in message
    Moto-G/moto-g-pdp.html

    > Piszesz o RAMie a masz na myśli pamięć masową Flash.

    Oczywiście masz rację, taki skrót myślowy.

    > Ale generalnie masz rację, i pewnie warto te $20 dorzucić.

    imho warto.

  • 9. Data: 2013-12-08 23:52:42
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    Moto-G/moto-g-pdp.html
    > Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.

    bede mial w rece we wtorek to sie podziele, generalnie wydaje sie ze nieco
    malo miejsca ale connect 201 jest tani

    z opinii na amazonie wynika ze w zestawie nie ma ladowarki\sluchawek

    za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2013-12-09 02:34:26
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Oczywiście masz rację, taki skrót myślowy.

    RAM to "skrot myslowy" pojecia Flash?
    O mamo...