    From: Jackare <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motorower z Tesco
    Date: Fri, 2 Apr 2010 17:56:39 -0700 (PDT)

    On 3 Kwi, 01:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    nie nadaje się do tego. Skuter to pojazd miejski do jeżdżednia po
    asfalcie. Nadaje się do dojazdów do pracy, szkoły, po zakupy itp.
    W teren nawet lekki nie nadaje się bo ma zbyt małe koła - będzie
    grzęznął w dosłownie każdej dziurze, gładkie opony przeznaczone na
    asfalt które absolutnie nie będą trzymać się terenu, nisko zawieszone
    podłogi i tłumik, daremną charakterystykę zawieszenia, automatyczną
    skrzynię biegów, nie posiada sprzęgła. To wszystko eliminuje go z
    terenu.
    Oczywiście na siłę pojedzie, przejedzie i czasem dojedzie ale ponad
    dwudziestoma latami na dwóch kółkach gwarantuję że nie będzie w tym
    nawet krzty przyjemności. Jest mnóstwo motorowerów nadających się w
    teren. Wpisz w google np Derbi Senda, Rieju czy chociażby simson
    enduro. Skuter przy pierwszej wywrotce po uślizgu opony będzie miał
    połamane plastiki, klamki, lusterka i lampy. Kazdy stary polski
    komarek lepiej nadaje się w teren niż ten skut i jeżeli nie
    potrzebujesz papierów to kupisz za 150 zł a ja dwa lata temu kupiłem z
    papierami za 200....
    -- Jacjare