  • Data: 2016-11-29 20:59:59
    Temat: Re: Możecie polecić klawiaturę?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.11.2016 20:43, ToMasz wrote:
    > W dniu 29.11.2016 o 13:57, atm pisze:
    > (...)
    > też mi umiera logitech (musze idealnie trafiać w klawsze bo się
    > kantują), więc szukam nowej klawiatury, ale ja lubie duży skok
    > klawiasza. Mnie wyszło że lepsza byłaby klawiatura mechaniczna, czyli
    > każdy klawisz ma swój przełącznik, a nie taśmę. takie klawiatury można
    > kupić od 150zł.
    > http://www.biedronka.pl/pl/product,id,31430,name,kla
    wiatura-mechaniczna-hykker-x-range

    > A Ty chcesz foliową za 350? NApewno?
    > Ja jeszcze nie kupiłem, bo nie umiem się przekonać że numeryczna jest mi
    > niepotrzebna. Ty pewno nie kupisz bo ma za duży skok klawisza. Ale
    > zastanów się.
    > ToMasz

    Nie chce wracac do duzego skoku, przyzwyczailem sie do slima.
    Co do jakosci i trwalosci, nieco ponad 6 lat pracy w DG, co jakis czas
    gry WSADowe, dobrze dziala z systemem w zakresie sterowania glosnoscia i
    muzyka. Ciezko mi sie do czegos przyczepic (poza oczywiscie
    odklejajacymi sie od spodu gumkami, nie wiem czy odklejajace sie po
    pewnym czasie slizgi w myszkach i gumki w klawiaturze to tylko domena
    Logitecha?). Placi sie tez za elegancko zrobione podswietlenie oraz
    klawisze, z ktorych nie wycieraja sie znaki.