  • 11. Data: 2010-07-28 01:06:50
    Temat: Re: Można łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemys?aw Czaja wrote:

    > Tyle, że jeśli koleś na lewym jechał 130 to...?

    To co?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-07-28 01:47:50
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Roman wrote:

    > http://www.smog.pl/wideo/37378/mozna_lamac_przepisy_
    w_obecnosci_policj
    > i_w_polsce_tak/

    wlosi lepsi:
    http://www.youtube.com/watch?v=bbbtK90LZ9E

    ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2010-07-28 06:28:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 00:19:27 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Tyle, że jeśli koleś na lewym jechał 130 to...?

    A jeżeli masz 3 pasy ruchu i wszyscy obok siebie jadą 130 to ... ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 14. Data: 2010-07-28 12:14:35
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "huri_khan"

    > A jeżeli masz 3 pasy ruchu i wszyscy obok siebie jadą 130 to ... ?

    To wszyscy jadą zgodnie z przepisami?

  • 15. Data: 2010-07-28 13:33:51
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie, że sobie narobił....gdyby to zrobił prywatnym moto to było by
    > ok....:)
    > Ale tak służbowym....i na wizji...będzie bolało...:)
    > Po za tym mnie czy Ciebie kosztowało by to 500pln i 10 pkt.....i strasznie
    > mądry komentaż w tvn turbo.....

    A swoją szosą to ten który to nakręcił i potem wrzucił na jutiuba albo dał
    komuś kto wrzucił to też kawał debila. Do tego zrobił błędy we wszystkich
    oprócz jednego ze zwoich szalenie dowcipnych komentarzy po angielsku. Chyba
    to ten palancik:

    http://www.rage-race.pl/?page=galeria_uczestnikow&ed
    ycja=2010&id=1000139

  • 16. Data: 2010-07-28 14:25:08
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Użytkownik "Kriso"

    > Tyle, że jeśli koleś na lewym jechał 130 to...?

    Łamał przepis. W tym kraju obowiązuje ruch prawostronny. Możesz sobie
    przeczytać co to znaczy.

    A.

  • 17. Data: 2010-07-28 14:26:30
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-27 22:12, Kriso pisze:
> [...]
    > sporadyczny. Jedzie tam piz..a lewym pasem (wolne wszytkie 3 pasy
    > autostrady) mijam go srodkowym i ten po dlugich mruga. Ma 100% racje gilu ze

    Zasada jest następująca i co najważniejsze działa w każdym przypadku:
    1. Każdy kto jedzie wolniej na autostradzie to pizda
    2. Każdy kto jedzie szybciej na autostradzie to idiota.

    A.

  • 18. Data: 2010-07-28 14:48:21
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 07/27/2010 09:42 PM, Szymon Machel wrote:

    > Jeżeli jezdnia jednokierunkowa ma wyznaczone przynajmiej dwa pasy ruchu
    > to można wyprzedzać z prawej strony zgodnie z przepisami.

    Albo cos sie zmienilo, albo poza terenem zabudowanym potrzeba 3 pasow
    ruchu w jedna strone aby wyprzedzac prawym.

    K.

  • 19. Data: 2010-07-28 15:07:47
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 14:48:21 +0200, Krzysztof Szmergiel napisał(a):

    > Albo cos sie zmienilo, albo poza terenem zabudowanym potrzeba 3 pasow
    > ruchu w jedna strone aby wyprzedzac prawym.

    Na jezdni jednokierunkowej? Widziałeś autostradę, która ma dwukierunkową
    jezdnię?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 20. Data: 2010-07-28 15:29:52
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 28 Lip, 14:48, Krzysztof Szmergiel <k...@s...com> wrote:
    > Albo cos sie zmienilo, albo poza terenem zabudowanym potrzeba 3 pasow
    > ruchu w jedna strone aby wyprzedzac prawym.

    Na jezdni dwukierunkowej. Poza wyjątkami typu remonty nie widziałem
    autostrady z jezdnią dwukierunkową.

    --
    Regards
    Matt