  • Data: 2015-04-29 22:55:00
    Temat: Re: Multiplekser analogowy U-I
    Od: sword <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-29 22:29, __Maciek wrote:
    > Przekaźnik :-)
    >
    > Poważnie - jeżeli częstotliwość przełączania nie musi być duża to mały
    > przekaźnik może być dobrym rozwiązaniem. Nie ma się co wstydzić
    > takiego rozwiązania, nawet multimetry laboratoryjne za parę tysięcy
    > złotych stukają przekaźnikami przy zmianie zakresu.

    O przekaźniku też myślałem ale niestety nie mam dla niego potrzebnego
    prądu. To by musiał być bistabilny no i dwa osobne kanały, żeby można
    odłączyć całkowicie wyjście przy przeciążeniu. Podejrzewam, że cena
    będzie zbliżona do SSRa a klocek jest konkretny.

    Jeśli chodzi o częstotliwość to 0 :) To będzie tylko do konfiguracji
    statycznej wyjścia i w razie czego awaryjne odłączenie.

    --
    sword