  • Data: 2015-04-30 12:55:38
    Temat: Re: Multiplekser analogowy U-I
    Od: sword <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-29 21:49, sword wrote:
    > Zastanawiam się jeszcze nad wymianą transoptora na tranzystory
    > ale jeszcze nie mam rozwiązania bo wyjścia z procka są przeważnie
    > zabezpieczone diodami do rail'i. Jeśli ktoś ma pomysł to proszę
    > o podzielenie się.

    No to wymieniłem ten transoptor na tranzystory i chyba działa:

    http://www.speedyshare.com/UQwMK/ui-switch-t.png

    Powierzchnia PCB już dla dwóch kanałów:

    http://www.speedyshare.com/sPgsR/ui-switch-t-pcb.png

    + charge pump (nie ma na schemacie)

    Koszt @100 [zł]

    BSS83P x2 -> 0.50
    BC847B x2 -> 0.10
    BC845B x2 -> 0.10
    R0603 x2 -> 0.10
    TC7660 x1 -> 1.50

    Razem -> 2.30zł

    Na razie tyle udało mi się wyciągnąć, jak macie jeszcze pomysł
    na dodatkową optymalizację to proszę o sugestie.

    --
    sword