  • Data: 2018-05-24 21:39:16
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1e7tw9lluo4v0.c6xcgpg1dt43$.dlg@40tude.net...

    > Niby. Znasz takie oferty/promocje ?

    No tak jakoś, stanęła mi przed oczami ulga mieszkaniowa, a teraz skarbówka
    rucha ludków, aż w sąsiednim mieście słychać furczenie.

    > Natomiast moglo byc tych tysiac stron i wszystkie pozycje na zero ...
    > a do tego abonament.

    Ale, czy od wydrukowania tylu pozycji, abonament się zmieni? Niby nie, ale
    jakby podliczyć, to chyba żadem operator, nie będzie tego robic
    charytatywnie. A papier kosztuje.

    > Hm, imo to zle mowisz. Przeciez kazdy chce smartfona, a jak nie masz
    > pieniedzy, to chetnie powitasz nowy model za niewielka oplata ...
    > co miesiac :-)

    Jakbym ich nie stopował, to dziś miałbym przynajmniej 5 nowych smartfonów i
    6 abonamentów...
    Wziąłbym, ale mnie nie stać, nie dlatego, żebym nie chciał. Pochlać trochę
    ISP pingwinków przydałpo by się, albo zrobić load balancing na 4 telefonach
    i wio, panie, z jakimś P2P... Że baterie zeżre? Spoko, naładuje się.

    > A po prawdzie to pewnie bez znaczenia co powiesz - komputer wybral do
    > dzwonienia, wiec dzwonia :-)

    To im oficjalnie wniosę sprzeciw co do przetwarzania... Bo na listę
    Robinsonów nie liczę, niby jest, a niby gówno daje.

    > Jeden mbank mnie ostatnio zaskoczyl, po jakiej niepotrzebnej ofercie
    > "... a - to zbiera pan na cos pieniadze ? Mamy tez kredyty w ofercie,
    > nie musi pan czekac az sie uzbiera"

    Taaaa, tu mi kaktus urośnie, dobrzy wujkowie, czornaja jego szlucha blat'

    > Ale to wina abonenta. Potrojna, jesli nie chce elektronicznej.

    Jeśli abonent chce cierpieć, czy byc debilem (tu mrugnięcie oka, ta osoba
    wie, że do niej), czy idiotą (tu ponowne mrugnięcie), czy też publicznie
    konia wa^Wgłaskać, to czyż mamy prawo jej tego zabronić w demokratycznym
    państwie, gdzie mamy wolność słowa, wypowiedzi przekonań? :>

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...