  • 41. Data: 2010-11-24 13:06:52
    Temat: Re: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-24 12:39, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 12:17:32 +0100 osobnik zwany Jakub
    > Witkowski wystukał:

    > na przykład policja bez radaru

    No super! Naklejamy liścia, aby patrol bez radaru wlepił nam
    za to mandat, zamiast... niczego... bo przecież nie ma radaru :)

    A poważniej: skoro twierdzi, że "Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego
    na wklejkę na szybie
    i mam w dupie złodziei. W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za
    nieczytelność/brud."
    to wprowadza w błąd, bo dowolny patrol z radarem zweryfikuje taką tezę negatywnie...

    Jakby napisał "automatyczna mnie złapie, ale w razie wpadki z patrolem mogę beknąć
    i za prędkość, i za liścia na tablicy" to nie byłoby tematu

  • 42. Data: 2010-11-24 13:13:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-24 12:37, Hautameki pisze:

    > Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

    A to zależy od prywatnej statystyki. Ja tam zawsze mandaty za prędkość
    dostawałem od patroli z suszarką, więc doklejenie liścia mogłoby mi się
    wcale nie opłacić - dodatkowa stówka w plecy...

  • 43. Data: 2010-11-24 15:15:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jakub Witkowski napisał(a):
    > No właśnie się zastanowiłem bardzo dokładnie, zwłaszcza nad
    > zdaniem:
    No chyba nie.

    To jest patent na fotoradary stacjonarne lub ustawiane na kilka
    godzin w celu nabicia kasy, np. w kuble na śmieci, a nie na patrole z
    suszarkami.
    > "w razie kontroli [..] ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud.\"
    > To zdanie jest sprzeczne wewnętrznie.
    Nie widzisz różnicy w zakryciu tablic szmata specjalnie, a tym że
    jadąc przyklei się bez Twojej wiedzy liść?????
    Tego myślenia to ja całkiem nie jarzę.
    --
    Krzysiek

  • 44. Data: 2010-11-24 15:21:37
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jakub Witkowski napisał(a):

    > A to zależy od prywatnej statystyki. Ja tam zawsze mandaty za prędkość
    > dostawałem od patroli z suszarką,
    No widzisz, a ja nie. Ja o nich wiem dużo wcześniej nawet na trasie
    której nie znam. Gorzej z fotoradarami.
    > więc doklejenie liścia mogłoby mi się
    > wcale nie opłacić - dodatkowa stówka w plecy...
    To nie o to chodzi by z tym liściem jeździć codziennie.
    To jest dobry patent na noc, na trasy nieznane.
    Jak znasz trasę i fotoradary, jest to niepotrzebne.
    --
    Krzysiek

  • 45. Data: 2010-11-24 16:12:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-24 07:43, Krzysztof 45 wrote:

    > Jest patent który stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
    > Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie
    > i mam w dupie złodziei.

    Jesli jezdzisz z taka predkoscia ze lisc sie trzyma na miod (i masz
    pewnosc ze nie odkleil sie od tablicy), to chyba nie masz sie co obawiac
    mandatow ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 46. Data: 2010-11-24 19:14:14
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    elmer radi radisson napisał(a):
    > Jesli jezdzisz z taka predkoscia ze lisc sie trzyma na miod (i masz
    > pewnosc ze nie odkleil sie od tablicy), to chyba nie masz sie co obawiac
    > mandatow ;)
    Tu nie chodzi o jakieś chore prędkości.
    Właśnie rzecz w tym że dopieprzają za przekroczenie nieznacznie
    dozwolonej, i to wkurza.
    I nie raz w nocy w nieznanym terenie zdziwiłem sie że na bezludziu w
    polach jestem w terenie zabudowanym z fotoradarem.
    --
    Krzysiek

  • 47. Data: 2010-11-24 20:23:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-24 19:14, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > I nie raz w nocy w nieznanym terenie zdziwiłem sie że na bezludziu w
    > polach jestem w terenie zabudowanym z fotoradarem.

    No ale cala Polska przeciez nie jest jednym wielkim terenem zabudowanym
    i sa tez inne dopuszczalne predkosci niz 50 wiec zakladam ze z nich
    korzystasz. Wsrod nich zapewne gdzies czai sie trzecia predkosc ucieczki
    liscia przyrzadzonego na miodzie ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 48. Data: 2010-11-24 20:55:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

> [...]
    > zakladam ze z nich korzystasz. Wsrod nich zapewne gdzies czai sie
    > trzecia predkosc ucieczki liscia przyrzadzonego na miodzie ;)
    Korzystam z różnych prędkości, ale ten liść jest antidotum na tę mafie
    działającą zgodnie z naszym chorym złodziejskim prawem
    http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&NR=1
    --
    Krzysiek

  • 49. Data: 2010-11-24 21:04:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-24 20:55, Krzysztof 45 wrote:

    > Korzystam z różnych prędkości, ale ten liść jest antidotum na tę mafie
    > działającą zgodnie z naszym chorym złodziejskim prawem
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&NR=1

    Tego akurat nie musisz tlumaczyc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 50. Data: 2010-11-24 22:47:13
    Temat: Re: Musz&#234; zap&#179;aci&#230; haracz dla Stra&#191;y Gminnej w Rzecznicy
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-23 21:31, kogutek pisze:

    > http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/42593,gmina-rze
    czenica-straz-gminna-zarabia-na-fotoradarze-i,id,t.h
    tml

    > Trzeba było jechać 55. Co to kogo obchodzi że dostałeś mandat. Jechaleś
    > szybciej. Jechales. Nalezało się. Nalezało. Swoje zale mozesz sobie w buty
    > wsadzic. Z gardla Ci tą kase wyciagną. I tak ma być.

    a jak ktoś napluje Ci na twarz to powiedz że deszcz pada. ehhh.