    Subject: Re: Myjk. autobus winny.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <9...@g...com>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Tue, 20 Jun 2017 15:54:16 +0200

    W dniu 2017-06-20 o 08:59, s...@g...com pisze:

    > Napij sie kawy, poczytaj bo widze ze słabo przyswajasz mysli wyrażone przez innych
    na piśmie.

    Ja?
    No to geniuszu, wskaż mi które zdanie odpowiedzi odnosi się do pytania
    dość precyzyjnie sformułowanego. Dla jasności przytoczę jeszcze raz:

    ^^^^^^^^^^^^^
    Pytanie chyba dość precyzyjnie zadane odnoszące się do sytuacji "w tym
    miejscu".
    I teraz czas, żebyś wykazał się rozumieniem słowa pisanego a mnie
    wykazał moją nieporadność intelektualną. Odpowiedź:

    > I naprawde sie ciesze ze kontynuujesz ten wątek i pyszczysz do innych per "kretyn"
    bo bez użycia brzydkich słów mogę pokazać całemu światu jaki poziom intelektualny i
    kulturalny reprezentujesz.

    Masz pole do popisu, możesz jasno wskazać mój (albo swój) poziom
    intelektualny.
    :D
    --
    Akarm