  • 1. Data: 2017-06-18 21:32:35
    Temat: Myjk do tablicy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c

    Kto winny?

    Shrek

  • 2. Data: 2017-06-18 22:06:31
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c

    Palant w autobusie wjechał na ciągłą i jeszcze ma cymbał pretensje.

    Endriu

  • 3. Data: 2017-06-18 22:42:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-18 o 21:32, Shrek pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c
    >
    > Kto winny?

    Autobus.

  • 4. Data: 2017-06-18 23:00:06
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 21:32:36 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c
    >
    > Kto winny?
    >
    > Shrek

    Projektant, ten warszawski co prawa jazdy nie ma.
    Bo ten przystanek to tam mogl byc tylko dla tych co jechali jak ten z kamerą.

  • 5. Data: 2017-06-18 23:06:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 22:42, nadir pisze:

    > Autobus.

    Ustalmy kto ma pierwszeństwo.
    Jeśli autobus, to może jechać po liniach, tyłem, bokiem,
    ale jest na drodze z pierwszeństwem i jest "w prawie"

    Ale pytanie czy ma pierwszeństwo w tym miejscu.

  • 6. Data: 2017-06-19 00:10:33
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-06-18 21:32, Shrek wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c
    >
    > Kto winny?
    >
    > Shrek

    No jak kto - osobówka. Miał ustąpić temu na drodze z pierwszeństwem a
    nie domniemać swoich praw poprzez dedukcje, że jemu wolno/nie wolno
    zrobić to czy tamto.

    To ma być proste a nie łańcuszek wnioskowania, gdzie na końcu wyjdzie,
    że winny dlatego, że się w ogóle urodził ;)

    --
    mk4

  • 7. Data: 2017-06-19 00:50:07
    Od: "JaTy.CKmK" <J...@g...com>

    W dniu 18.06.2017 o 21:32, Shrek pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c
    >
    > Kto winny?

    a ten żółty odwrócony trójkąt to kamerzysta widział?
    znaki pionowe mają pierwszeństwo przed poziomymi

    --
    JaTy

  • 8. Data: 2017-06-19 01:00:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-18 o 23:06, cef pisze:

    > Ustalmy kto ma pierwszeństwo.

    Na swoim pasie?

  • 9. Data: 2017-06-19 01:06:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-18 o 23:06, cef pisze:

    > Jeśli autobus, to może jechać po liniach, tyłem, bokiem,

    Nie może.

    > ale jest na drodze z pierwszeństwem i jest "w prawie"

    Właśnie zjechał z tej drogi.

    > Ale pytanie czy ma pierwszeństwo w tym miejscu.

    Tu jest odpowiedź.
    https://www.youtube.com/watch?v=3Bm5QWoTbbY

  • 10. Data: 2017-06-19 01:56:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>