-
Data: 2017-06-19 22:20:10
Temat: Re: Myjk do tablicy.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 19 Jun 2017 22:03:11 +0200, w <oi9alv$v9m$8@node2.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 19.06.2017 o 21:52, r...@k...pl pisze:
>
> >>> O co tu kurwa chodzi?! Trzeba się warunkowo zatrzymać, na swoim pasie,
> >>> by ustąpić pojazdom, które nie mogą tam wjechać... WTF?! Jak myślę o
> >>> idiotach, którzy znakują nasze drogi, to zaczynam się bać siadania na
> >>> trzeźwo za kółko.
> >
> > Te trójkąty są po abyś wiedział, że jesteś na podporządkowanej i od razu nie
> > wjeżdżał na lewy pas wymuszając pierwszeństwo.
>
> A bez trójkątów to można ciąć od razu na lewy pas wymuszając, jak
> słusznie zauważyłeś, pierwszeństwo?
Pewnie jest znak "ustąp" wcześniej, więc nie można.
Ale jakby nie było znaku i trójkątów to oczywiście -- nic nie zabrania. Jesteś
z prawej, możesz zająć dowolny pas na skrzyżowaniu itd.
Oczywiście ci na 3-pasmowej mieliby by wtedy linie zatrzymania, ale jakby
zapomnieli je namalować... to sorry, ich problem wiedzieć jak się zachować na
kolizyjnym skrzyżowaniu :)
> >> Najlepsze jest to, że złosiłem i nie wiem czy na skutek mojego
> >> zgłoszenia cz tak po prostu poprawiono... zmieniając linie jednostronnie
> >> przerywaną na przerywaną (choć nie ma to praktycznie żadnego sensu - nie
> >> prowadzi tamtędy żadna "oficjalna" relacja.
> >
> > Tzn. teraz jest inaczej? Jest teraz takie oznakowanie jakie jeszcze przebija
> > spod świeżego?
>
> Tak zamiast jednostronnie przerywanej jest po prostu przerywana. Co
> ciekawe - ładnie sfrezowali i namalowali od nowa.
Czyli dalej jest beznadziejnie, ale inaczej :).
Ciekawe czemu -- może im zabrakło kilku metrów do wymagań pasa
włączająco-wyłączającego (może w przepisach jest, że takie podwójne pasy muszą
być dłuższe, zresztą długość pasa zależy też od dozwolonej prędkości), może
Czesi zrobili projekt po swojemu...
(Chyba że jest jakiś fragment ciągłej za powierzchnią wyłączoną, to jest z
sensem.)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.17 22:22 Mateusz Bogusz
- 19.06.17 22:41 J.F.
- 20.06.17 01:26 Tomasz Pyra
- 20.06.17 06:13 Shrek
- 20.06.17 08:59 s...@g...com
- 20.06.17 10:30 r...@k...pl
- 20.06.17 10:42 r...@k...pl
- 20.06.17 15:54 Akarm
- 20.06.17 18:43 Shrek
- 20.06.17 19:36 r...@k...pl
- 20.06.17 20:25 Shrek
- 20.06.17 20:34 r...@k...pl
- 20.06.17 20:55 Shrek
- 20.06.17 23:18 Mateusz Bogusz
- 21.06.17 01:04 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=