  • Data: 2018-03-22 23:26:49
    Temat: Re: Mysz MT 1112
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-22 o 20:33, Czarek pisze:
    > Ściągnij:
    > https://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonCont
    rol.htm

    Zainstalowałem, dobre! Właśnie czegoś takiego szukałem. A gdy już się
    widzi taki program, to aż prosi się o to, aby pojawiły się niedrogie
    myszy z obszerniejszą klawiaturą. Wszak 3 palce, od środkowego, do
    małego -- na myszy nie robią nic. Oczywiście, jeśli kciuk jest
    "zatrudniony, to z przeciwnej strony, jak może się wydawać, jeden palec
    byłby jedynie "kontrą", czyli służyć by miał utrzymaniu /
    przemieszczaniu samego gryzonia. Ale przecież można na myszy umieścić
    bolce, takie dłuższe, ok 15 mm sztyfty, pomiędzy palcami, i mysz się nie
    wyśliźnie, a wtedy można by palcować po 5 klawiszach, zaś każdy mógłby
    mieć 2, przeciwstawne położenia. To by dawało ilość możliwych akcji
    zadowalającą najbardziej nawet wymagających.