  • 1. Data: 2018-03-22 16:52:46
    Temat: Mysz MT 1112
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Do czego służą dodatkowe przyciski myszy MT 1112? Czy można je
    skonfigurować, lub wyłączyć? Jakoś w sieci nie mogę znaleźć opisu tej myszy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-03-22 20:33:53
    Temat: Re: Mysz MT 1112
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.03.2018 o 16:52, Kamil pisze:

    > Do czego służą dodatkowe przyciski myszy MT 1112?

    Do czego tylko chcesz (oczywiście w granicy rozsądku)

    > Czy można je skonfigurować, lub wyłączyć?

    Można skonfigurować. Ściągnij:
    https://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonCont
    rol.htm

    Obecnie po co je chcesz wyłączać? Stwarzają jakieś problemy?

    > Jakoś w sieci nie mogę znaleźć opisu tej myszy?

    Pytasz czy nie możesz znaleźć? Nie znam odpowiedzi na twoje pytanie.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-03-22 23:26:49
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-22 o 20:33, Czarek pisze:
    > Ściągnij:
    > https://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonCont
    rol.htm

    Zainstalowałem, dobre! Właśnie czegoś takiego szukałem. A gdy już się
    widzi taki program, to aż prosi się o to, aby pojawiły się niedrogie
    myszy z obszerniejszą klawiaturą. Wszak 3 palce, od środkowego, do
    małego -- na myszy nie robią nic. Oczywiście, jeśli kciuk jest
    "zatrudniony, to z przeciwnej strony, jak może się wydawać, jeden palec
    byłby jedynie "kontrą", czyli służyć by miał utrzymaniu /
    przemieszczaniu samego gryzonia. Ale przecież można na myszy umieścić
    bolce, takie dłuższe, ok 15 mm sztyfty, pomiędzy palcami, i mysz się nie
    wyśliźnie, a wtedy można by palcować po 5 klawiszach, zaś każdy mógłby
    mieć 2, przeciwstawne położenia. To by dawało ilość możliwych akcji
    zadowalającą najbardziej nawet wymagających.

  • 4. Data: 2018-03-23 12:45:16
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek" napisał:

    > Można skonfigurować. Ściągnij:
    > https://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonCont
    rol.htm

    Dzięki za link. Wypróbuję ten program.

    > Obecnie po co je chcesz wyłączać? Stwarzają jakieś problemy?

    Jeden z przycisków z lewej strony jest blisko kciuka obejmującego mysz. Jego
    przypadkowe wciśnięcie powoduje przejście wstecz z oglądanej strony. I nie
    wiadomo o ile. To wkurzające. Poza tym kiepsko działa przycisk pod kółkiem.
    To jakiś nieudany model.

    > Pytasz czy nie możesz znaleźć? Nie znam odpowiedzi na twoje pytanie.

    Szukałem opisu/instrukcji opisującej funkcje trzech dodatkowych przycisków.
    O programie nie pomyślałem.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-03-23 12:51:56
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek" napisał:

    > https://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonCont
    rol.htm

    Pobrałem wersję portable. Uruchomienie execa spowodowało wywalenie systemu.
    Co to za syf?

    Pzdr

  • 6. Data: 2018-03-23 13:18:17
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.03.2018 o 23:26, JaNus pisze:
    rol.htm

    > Zainstalowałem, dobre! Właśnie czegoś takiego szukałem. A gdy już się
    > widzi taki program, to aż prosi się o to, aby pojawiły się niedrogie
    > myszy z obszerniejszą klawiaturą.

    Rynek weryfikuje takie potrzeby na minus. Od dawna nie mogę znaleźć *w
    przystępnej cenie* myszy z kółkiem poziomym i uchylnym kółkiem pionowym.
    10 lat temu były prawie standardem, dzisiaj poniżej 200zł takich nie ma.

    p. m.

  • 7. Data: 2018-03-23 13:26:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-23 o 12:51, Kamil pisze:

    rol.htm

    > Pobrałem wersję portable. Uruchomienie execa spowodowało wywalenie
    > systemu. Co to za syf?
    >
    > Pzdr

    Nie dziaduj kup sobie coś porządnego.
    logitech m705 za stówkę z hakiem będziesz miał precyzję bezprzewodową z
    furą możliwości konfiguracyjnych :-)

    Jeden "paluszek" wystarcza na kilka miesięcy i działa na pościeli czy po
    czym tam chcesz sobie pojeździć ;-)

  • 8. Data: 2018-03-23 13:30:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-23 o 13:18, m pisze:

    > Rynek weryfikuje takie potrzeby na minus. Od dawna nie mogę znaleźć *w
    > przystępnej cenie* myszy z kółkiem poziomym i uchylnym kółkiem pionowym.
    > 10 lat temu były prawie standardem, dzisiaj poniżej 200zł takich nie ma.

    Za dawnych czasów bardzo mi leżała w dłoni taka z dwoma kółkami i 5
    przyciskami A4tech WOP-35
    Komu to przeszkadzało? :-(

  • 9. Data: 2018-03-24 01:30:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-23, Kamil <m...@t...pl> wrote:
    rol.htm
    > Pobrałem wersję portable. Uruchomienie execa spowodowało wywalenie systemu.
    > Co to za syf?

    Brzmi jak MS Windows.

    --
    Marcin