    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: NOM - co się z tym stało?
    Date: Fri, 28 Jul 2017 13:35:11 +0200
    <597860c5$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol9qid$inj$1@node1.news.atman.pl>
    <5978b793$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <olb1n7$udh$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <old5iu$ta2$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnonk79a.bbs.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Zajarzyłem. Ale też opisałem jak wygląda chęć dzwonienia na *numery*
    > stacjonarne. Tak, chodzi o *numery*, a nie o to, czy to bartek stojący
    > na półeczce w przedpokoju, czy komórka w czyjejś kieszeni.

    No, dziwują się ludzie, jak zapodaję, zwłaszcza, że to oto ten Szajsung, co
    go w lewej ręce trzymam... Magia, panie...

    > Mam stacjonarny numer w VoIP (a nawet kilka). Ale jedyme sensowne
    > zastosowanie jakie znam, to używanie go za granicą. Sensowne kiedyś,
    > bo dzisiaj są zerowe stawki roamingowe w Unii.

    Ja najpewniej zrobię tak, że zatrzymam sobie numer, gdzie jest, natomiast
    uruchomię równolegle dostęp przez VoIP (SIP, czy dowolny inny wygodny), co
    przyda się np, na wyjeździe.
    Na Sferię ludzie nadal będą stacjonarnie dzwonić, a ja sobie po prostu
    przełączę na numer komórkowy i włączę przekierowanie. Taka dywersyfikacja
    połączenia ze światem. I przynajmniej 2 komórki z różnych sieci, aby jak
    jedna padnie, lub się nie zroamuje, była do dyspozycji druga. I tu już
    mniejsza o to, pod jakim numerem będę osiągalny.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.