  • Data: 2017-07-28 17:52:34
    Temat: Re: NOM - co się z tym stało?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnonmcvn.jbe.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > miały. Domyślam się, że dzisiaj również nie uczą pisania komentarzy
    > na portalach.

    A gość od informy, nie spowoduje, mimo próśb, prawidłowego poustawiania
    czytników newsów, przez co przy cytowaniu jest katastrofa. Już nie pamiętam,
    czy zapodałem do szkoły, żeby panu przetłumaczyli, co młódź powinna umieć
    (aby nie było, pan razem z klasą uczestniczył w głupiej zabawie). Kto
    pamięta news.ztm.waw.pl, grupa ztm.test, to może i pamiętać akcję. Ja bym to
    porównał do sytuacji, gdy dzieciarnię nauczy się pięknie języka francuskiego
    i jeszcze jakiegoś, fleksja, koniugacja, deklinacja, na szóstkę. A zapomni
    przekazać, że sie przy stole nie beka i nie pierdzi, a jak już, to się
    przeprasza zgromadzoznych. Jeszcze coś takiego jak kindersztuba... ale weź
    tu się z koniem kop... Nie pamiętam, wybaczcie, chyba kazałem wypierdalać.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.