  • 21. Data: 2012-12-12 22:27:09
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-12, scobowski <s...@i...pl> wrote:
    > Ależ mogą! Zastanawia mnie tylko, jak bardzo trzeba mieć w tyłku własne
    > zdrowie i życie ryzykując w ten sposób. Wystarczyłoby, żeby facet za nim
    > jechał 10km/h szybciej, może i ja 10 szybciej - i już mogłoby się
    > okazać, że jego dupa ląduje pod którymiś kołami. Do tak - jest ślisko! i
    > hamowanie choćby z 40km/h ileś-tam trwa.

    Myśląć w ten sposób można pewnego dnia przestać wychodzić z własnego
    domu.
    Powiedzmy to wprost: tak - w ruchu ulicznym można zginąć!

    > I żeby nie było: sam jestem również "jednośladowcem" - ale nie w taką
    > pogodę ;-)

    Bo pewnie dla Ciebie rower jest jednak bardziej hobby niż środkiem
    transportu (i rozumiem to, bo u mnie jest dokładnie tak samo).
    Dla wielu osób rower to po prostu podstawowy sposób poruszania się.
    Czasem jest gorzej, a czasem lepiej. Wbrew pozorom jazda zimą nie
    jest bardziej niebezpieczna niż upalnym latem czy w czasie strasznej
    ulewy. A przecież ulewa po prostu może Cię złapać i co - zejdziesz
    na pobocze i poczekasz 8h aż przestanie? :]

    Gdyby ludzkość z jakiegoś powodu nie wpadła na opony zimowe
    do samochodów, to do wiosny zginęłoby pewnie 10% Polaków. Kupujesz
    zimówki i po prostu jeździsz, choć trzeba trochę bardziej uważać.
    Tak samo jest na rowerze. Kupujesz dobre opony i odpowiednie ciuchy,
    a potem wystarczy patrzeć przed koła, żeby nie wjechać na lód.

    pozdrawiam,
    PK

  • 22. Data: 2012-12-12 22:46:35
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-12, scobowski <s...@i...pl> wrote:

    > Nie wymagał. Pozbierał samodzielnie i siebie i pojazd.

    Czy nie wymagał, to ocenia lekarz po badaniu. Ty możesz mieć
    podejrzenie, że nic mu się nie stało. To podejrzenie uzyskuje się
    pytając taką osobę o samopoczucie i sprawdzając świadomość
    (BTW: to jest na kursie do PJ... chyba spałeś na wykładach).
    Bardzo możliwe, że facet wstał i odjechał. I nawet jakbyś go spytał, czy
    "wszystko ok?", to by Ci odpowiedział, że "nic mi nie jest". Tylko że
    po tym odjechaniu mógłby odkryć, że nie wie dokąd chciał jechać. I nie
    wie gdzie wrócić, bo nie pamięta swojego adresu. Ani imienia.
    A po kilku godzinach błądzenia po mieście wylew i zgon w krzakach.

    pozdrawiam,
    PK

  • 23. Data: 2012-12-12 23:18:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dla 3 rowerzystów dziennie? Sami sobie odśnieżcie. Po śniegu też się da
    > jeździć rowerem.

    Zalezy ile tego sniegu jest, bo czasem lepszy by byl skuter sniezny :)
    Coraz wiecej ludzi jezdzi w zimie, bo sprzet i ciuchy na to pozwalaja, duze znaczenie

    ma tez kwestia ekonomiczna, zwlaszcza w miastach.
    Dla wielu ludzi wychowanych w duchu sportu nie jest to problem, dla innych to extrema

    i wielki wyczyn albo dla zakomlpeksionych grubasow glupota.
    Gdyby sciezki byly odsniezone to nie byloby tego ujadania na rowerzystow.

    sz

  • 24. Data: 2012-12-12 23:23:54
    Od: tÎż

    szufla wrote:

> [...]
    > to extrema i wielki wyczyn albo dla zakomlpeksionych grubasow glupota.
    > Gdyby sciezki byly odsniezone to nie byloby tego ujadania na

    Jazda na rowerze zimą to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo
    jeździłem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2012-12-12 23:26:29
    Od: tÎż

    PK wrote:

> [...]
    > odkryć, że nie wie dokąd chciał jechać. I nie wie gdzie wrócić, bo nie
    > pamięta swojego adresu. Ani imienia. A po kilku godzinach błądzenia po

    Po czym masz takie jazdy?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2012-12-12 23:30:13
    Od: wiencek <w...@p...tu>

    <tÎż> w wiadomości
    <news:50c903fa$0$26691$65785112@news.neostrada.pl> napisał:

    > Jazda na rowerze zimą to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo
    > jeździłem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

    Gówno wisz, w nogach śpisz i gazetą się przykrywasz.

    --
    Tomasz Więckowski

  • 27. Data: 2012-12-12 23:38:49
    Od: tÎż

    wiencek wrote:

    > Gówno wisz, w nogach śpisz i gazetą się przykrywasz.

    Kolejny nawiedzony pedalarz? Ja w LO jeździłem zimą rowerkiem, żeby
    zaimponować koleżankom, ale po jaki chuj ma robić to dorosły człowiek, to
    nie wiem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2012-12-12 23:52:08
    Od: wiencek <w...@p...tu>

    <tÎż> w wiadomości
    <news:50c90779$0$26691$65785112@news.neostrada.pl> napisał:

    > Kolejny nawiedzony pedalarz? Ja w LO jeździłem zimą rowerkiem,
    > żeby zaimponować koleżankom, ale po jaki chuj ma robić to
    > dorosły człowiek, to nie wiem.

    Czyli jednak gówno wisz... Dziękuję za potwierdzenie.

    --
    Tomasz Więckowski

  • 29. Data: 2012-12-12 23:54:03
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-12, t? <t?> wrote:
    > Jazda na rowerze zimą to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo
    > jeździłem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

    W ogóle uprawianie sportu jest niezdrowe. Im więcej sportu
    uprawiasz, tym większa szansa na kontuzję! Popatrz na tych biednych
    sportowców. Ciągle gipsy, ciągle operacje kolan, ciągle jakieś
    zastrzyki przeciwbólowe.

    Z kolei takie np. leżenie na sofie jest bezpieczne, wygodne
    i takie "zwyczajne", że na pewno nikt Cię o snobizm nie oskarży.

    pozdrawiam,
    PK

  • 30. Data: 2012-12-12 23:55:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jazda na rowerze zimą to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo
    > jeździłem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

    Skoro na taki sposob rwales laski to rozumiem twoj punkt widzenia.
    Jednak dla normalnych ludzi nie o to w tym chodzi i nie ma znaczenia czy lato czy
    zima.
    Zapewniam cie, ze nie jest to niezdrowe, a wrecz odwrotnie.
    Oczywiscie wszystko z umiarem, chociaz to tez dla niektorych pojecie wzglede skoro
    jada np. 1000km nonstop (latem :)

    sz.