  • 51. Data: 2012-12-13 11:14:52
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dokładnie! Np. jazda na nartach, snowbordzie, hokej, skoki :->

    Jeszcze alpinizm :)

    sz.

  • 52. Data: 2012-12-13 11:16:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Sugerujesz, że wypłacanie np. dożywotniej renty, jeśli ktoś przez
    > przypadek uzna, winę kierowcy samochodu, który przecież mógł przewidzieć
    > upadek rowerzysty i dostosować prędkość do warunków jazdy, nie będzie
    > krzywdą?

    Skrajne przypadki odrzucamy :P

    sz.

  • 53. Data: 2012-12-13 11:29:06
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ja w LO jeździłem zimą rowerkiem, żeby
    > zaimponować koleżankom, ale po jaki chuj ma robić to dorosły człowiek, to
    > nie wiem.

    Dorosly tez chce zaimponowac kolezankom... pewnie takim z LO;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 54. Data: 2012-12-13 12:02:36
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 13 Dec 2012 10:40:44 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > przypadek uzna, winę kierowcy samochodu, który przecież mógł przewidzieć
    > upadek rowerzysty i dostosować prędkość do warunków jazdy, nie będzie

    Jak kierowca nie miał OC to to jest jego problem...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 55. Data: 2012-12-13 12:15:49
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2012-12-13 10:18, t? pisze:

    > Kolejny nawiedzony pedalarz?

    A doczytałeś do końca, czy czytasz wyłącznie do punktu dla Ciebie
    zapalnego i używając funkcji =los() dobierasz jeden ze swoich światłych
    komentarzy?

  • 56. Data: 2012-12-13 17:16:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wiencek" <w...@p...tu> napisał w wiadomości grup
    eostrada.pl...
    > <tÎż> w wiadomości

    > Czyli jednak gówno wisz... Dziękuję za potwierdzenie.

    PLONK

  • 57. Data: 2012-12-13 17:17:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kazimierz Uromski" <i...@z...kom> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:kacdd8$t7t$...@n...task.gda.pl...

    > A doczytałeś do końca,

    A po co?
    Pedalarzy, którzy grupy pomylili, się nie czyta.
    Co najwyżej plonkuje.

  • 58. Data: 2012-12-13 18:48:48
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-13 11:14, szufla pisze:

    > Jeszcze alpinizm :)
    >
    > sz.
    Wszystkie powyzsze -oczywiście- uprawie się na jezdni....

  • 59. Data: 2012-12-13 18:51:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Dec 2012 18:48:48 +0100 osobnik zwany scobowski
    napisał:

    > Wszystkie powyzsze -oczywiście- uprawie się na jezdni....

    ależ oczywiście.
    widok alpinistów wspinających się po jezdni - bezcenny :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2012-12-13 18:57:55
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-13 10:03, Kazimierz Uromski pisze:

> [...]
    > autobusy i kapelusze, pewnie ciężko tam zapierdzielać. W pewnej chwili
    > odkrywa, że przed nim korek i daje po hamulcach. Jego pojazd ślizga się
    > na prawy pas w stronę mojego roweru, a sam genialny kierowca sunąc na
    > czterech kołach ma chociaż na tyle przytomny umysł, żeby na chwilę
    > odpuścić hamulce i odzyskać odrobinę trakcji wpieprzając się jedynie w
    > latarnię nie zaś we mnie...
    >
    > Co kieruje tymi ludźmi, żeby zimą zapierdzielać na czterech kołach i
    > powodować kilka razy więcej kolizji niż latem?
    >

    > Musi jeden z drugim udowodnić, że jest taki zajebisty i ma furę?

    A, ti Pana, Panie Kazimierzu, boli. Przepraszam z góry. Mam furę. I
    drugą. I trzecią - omal zabytkową. I nawet ROWER - dwukołowy i z pedałami.:)

    (ciachuciachu)

    > Innymi słowy - przysrałeś się do wszystkich cyklistów na podstawie
    > jednego, który - cytując policję - "nie dostosował prędkości do warunków
    > na drodze", podczas gdy tenże grzech popełniają wszyscy uczestnicy ruchu
    > drogowego.

    Nie "nie dostosował prędkości" - tylko nie zastosował pomyślunku i nie
    dostosował środka transportu do warunków na drodze.
    Twój, Panie Kazimierzu - cytowany, bądź też hipotetyczny puszkarz
    uszkodził latarnię i swój pojazd. Latarnię miasto naprawi z jego OC,
    furkę pan naprawi własnym sumptem albo z Casco.
    Ale szans na przeżycie bez uszkodzeń - miał 100x? więcej niż cyklista z
    pierwszego postu.

    Czyż nie?

    O tym był pierwszy post: o braku szacunku do swojego życia i zdrowia (i
    przy okazji - o bezsensownym stwarzaniu zagrożenia dla innych
    uczestników drogi).