  • 401. Data: 2020-04-04 19:42:32
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-04-2020 o 19:19, andal pisze:

    > to sie liczy przed podjeciem decyzji o produkcji towaru

    Nie - to się liczy sumując kwoty z danego okresu.
    Minionego.

    A krowie i tak wszystko jedno - mleko da niezależnie od czyichkolwiek
    decyzji.
    No chyba że sugerujesz szybkie przerobienie na mięso.....

  • 402. Data: 2020-04-04 19:43:17
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 04 Apr 2020 17:14:09 +0000, andal wrote:

    > jak ktos jest glupi to niech sie bierze za bizness
    >
    > zebys zrozumial lepiej:
    >
    > nie produkuj 'szmelcu' bo ludzie tego nie kupia
    >
    > nie produkuj wiecej niz mozesz sprzedac
    >
    > i pamietaj ze rynek nie jest staly
    >
    > Nobel przyjety!

    ps.

    nawet jak ci mleko wyparuje to nie bedzie straty bo bedziesz wtedy mial
    mleko w proszku ktore jest duzo drozsze

    a jak ci woda z glowy wyparuje to zaczniesz myslec

  • 403. Data: 2020-04-04 19:54:54
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 04 Apr 2020 05:59:03 -0700, Przemek Jedrzejczak wrote:

    > --Myśmy byli, zachód generalnie nie, podobno różnica w śmiertelności to
    > nawet 20 razy.
    >
    > Nie w Niemczech. Dotknięte są landy graniczące z Austria i przyległe.
    > Jeden Kreis na granicy z Francją i tradycyjnie duże miasta Hamburg czy
    > Berlin. Domy starców też losowo patrz np mały Wolfsburg czy Lipsk.
    >
    > Ogólnie ludzie zaczynają się irytować że izoluje się wszystkich zamiast
    > grupy wysokiego ryzyka czyli 70+ i chorych.

    ci ponizej 70 moga nie chorowac ale przenosic, komu grozi najbardziej nie
    jest pewne

    np w moim rejonie:

    Total Cases 220

    Age 19 and Under 6

    Age 20 to 44 100

    Ages 45 to 64 79

    Age 65+ 35

  • 404. Data: 2020-04-04 19:56:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Sądzisz pizdziak że jak sobie ksywkę Czarek zrobisz to nie wiem kto pisał? Pewno
    tak . To jak ukrywają oficjalni to gdzie te nieoficjalne dane? W runt dziurze w
    dupie?

    To nie jest ksywka tylko moje prawdziwie imię a nie jakiś wyskubany
    sPISdziały i zarozumiały kogut jak ty.

    --
    Czarek

  • 405. Data: 2020-04-04 20:05:31
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 04 Apr 2020 19:42:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie - to się liczy sumując kwoty z danego okresu.
    > Minionego.

    to jest inna para kaloszy biznesu, zwykle nazywa sie 'bilansja'

    > A krowie i tak wszystko jedno - mleko da niezależnie od czyichkolwiek
    > decyzji.
    > No chyba że sugerujesz szybkie przerobienie na mięso.....

    mlecznych maja beznadziejne mieso, zwykle idza na mielone

    ale mozna je przerobic na pasze dla psow ktora jest bardzo droga, ja
    place ~$14/kg

  • 406. Data: 2020-04-04 20:07:43
    Od: andal <a...@a...org>

  • 407. Data: 2020-04-04 20:27:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-04-2020 o 20:05, andal pisze:

    > to jest inna para kaloszy biznesu, zwykle nazywa sie 'bilansja'

    Nie - to jest liczenie zysku lub straty z okresu.
    I o niej każdy tutaj mówi, może poza Tobą.

    > mlecznych maja beznadziejne mieso, zwykle idza na mielone

    No właśnie.

  • 408. Data: 2020-04-04 21:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > wiemy tez ze zostal STWORZONY w laboratorium

    Serio? No ale skoro juz wiecie i w dodatku stworzony wielkimi literami...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 409. Data: 2020-04-04 21:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    I mowisz to w sytuacji kiedy setkom tysiecy firm nagle zniknał rynek
    zbytu?

    > ps.
    >
    > nawet jak ci mleko wyparuje to nie bedzie straty bo bedziesz wtedy
    > mial mleko w proszku ktore jest duzo drozsze

    Samo sie sproszkuje? Widze ze nie tylko ekonomiczny guru...
    Pomijajac koszt sproszkowania to z jednej strony proponujesz produkowac
    tyle ile potrzeba (cokolwiek to znaczy) z drugiej strony cieszysz sie z
    produkcji mleka w proszku w momencie kiedy rynki sie kurcza! Geniusz!

    > a jak ci woda z glowy wyparuje to zaczniesz myslec

    Pozdrowionka dla rodziców!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 410. Data: 2020-04-04 21:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    prosiłbym abys nie manipulował - chociaz to prawda co napisane powyzej to
    to nie sa moje słowa - to był cytat z wypowiedzi Zenka.

    > ale moga przenosic
    >
    > podobno juz zbadano ze psy przenosza i moga chorowac

    Znów poprosze o jakies zrodło.
    Bo to ze mogą przenosić troche na zasadzie jakbys na ciuchach przyniosł
    to jakies pojedyncze przypadki zaobserwowano ale ze choruja to pierwsze
    słysze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.