  • 411. Data: 2020-04-04 21:59:45
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > http://www.fizykon.org/termodynamika/trmdn_dyfuzja.h
    tm

    I wtedy któredy sie dostaja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 412. Data: 2020-04-04 21:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > sprawdz moja odpowiedz

    OK, to w takim razie poprosze o jakies potwierdzenie tego ze na skorze
    zdycha.
    Bo pierwsze słysze coś takiego i gdyby to była prawda to nie byłoby
    zalecen mycia rak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 413. Data: 2020-04-04 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A krowie i tak wszystko jedno - mleko da niezależnie od czyichkolwiek
    > decyzji.
    > No chyba że sugerujesz szybkie przerobienie na mięso.....

    Tez nic nie da. wiekszosc naszej wołowiny idzie na eksport, min własnie
    do krajów południa europy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 414. Data: 2020-04-04 22:16:40
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 04 Apr 2020 19:59:44 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > Serio? No ale skoro juz wiecie i w dodatku stworzony wielkimi
    > literami...

    czlowieku OBUDZ sie !

  • 415. Data: 2020-04-04 22:17:21
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 04 Apr 2020 19:59:45 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    tm

    > I wtedy któredy sie dostaja?

    zacznij myslec

    *obudz sie*

  • 416. Data: 2020-04-04 22:18:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 17:42, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No tak to niby ma byc ze składka płatna jest przez budzet czyli wszystkie
    > składowe typu czesc rentowa czy emerytalna laduja tam gdzie zawsze tylko
    > ktos inny płaci.

    > Ale czyj przychód? Pracownika?
    >
    > Bo skoro on tych składek nie płaci tylko płaci je budzet to w sumie
    > powinien dostac wyzsza pensje w tych miesiacach?

    Może jednemu i drugiemu (pracodawcy i pracownikowi) dołożyć podatek :-)

  • 417. Data: 2020-04-04 22:18:27
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 04 Apr 2020 19:59:44 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > I mowisz to w sytuacji kiedy setkom tysiecy firm nagle zniknał rynek
    > zbytu?

    > Samo sie sproszkuje? Widze ze nie tylko ekonomiczny guru...
    > Pomijajac koszt sproszkowania to z jednej strony proponujesz produkowac
    > tyle ile potrzeba (cokolwiek to znaczy) z drugiej strony cieszysz sie z
    > produkcji mleka w proszku w momencie kiedy rynki sie kurcza! Geniusz!

    > Pozdrowionka dla rodziców!

    moglbys mi wspolczuc tak jak ja Ci wspolczuje

    jestem sierota

  • 418. Data: 2020-04-04 22:21:15
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 04 Apr 2020 19:59:48 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tez nic nie da. wiekszosc naszej wołowiny idzie na eksport, min własnie
    > do krajów południa europy.

    ale to nie sa krowy mleczne

    https://www.olx.pl/rolnictwo/gielda-zwierzat/bydlo/q
    -krowy-mleczne/

    https://www.olx.pl/rolnictwo/gielda-zwierzat/q-krowy
    -mi%C4%99sne/

    Budzik, obudz sie

  • 419. Data: 2020-04-04 23:09:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 4 Apr 2020 05:59:03 -0700 (PDT), w
    om>, Przemek Jedrzejczak

    > Ogólnie ludzie zaczynają się irytować że izoluje się wszystkich zamiast grupy
    wysokiego ryzyka czyli 70+ i chorych.

    Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.
    Co robi nasz pseudorząd wiemy...

  • 420. Data: 2020-04-04 23:17:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.

    W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?