  • 31. Data: 2015-03-04 17:40:22
    Temat: Re: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 04 Mar 2015 16:29:08 +0100, Piotr <z...@n...com> wrote:
    > Można wiedzieć za pomocą jakiego oprogramowania?

    Groundhog z własnymi patchami.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2015-03-04 18:19:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-03-04 16:02, Marek wrote:
    > jakby
    >
    > Przesadzasz. Używam smartfona do newsow od wielu lat, już niewybrażam
    > sobie, żeby toprobić na pc.
    Znaczy się gdy siedzisz sobie w chacie to wolisz pisać mejle i niusy
    używając gównianego 5" dotykowego ekranika smartfona niż wygodnej
    klawiatury blaszaka + (powiedzmy) 24" monitora? :-D Mi tu jakoś
    masochizmem zanosi. :-D

  • 33. Data: 2015-03-04 18:29:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    JDX pisze:

> [...]
    > używając gównianego 5" dotykowego ekranika smartfona niż wygodnej
    > klawiatury blaszaka + (powiedzmy) 24" monitora? :-D Mi tu jakoś

    Ale tak się ostatnio porobiło. Ludzie siedzą u siebie w domu i smyrają
    palcem po ekraniku jakieś mejle. Też tego nie rozumiem, ale to teraz
    powszechne.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2015-03-04 18:30:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 04:30, sundayman pisze:

    > Ale nadal to trzeba ręcznie kopiować. Myślałem o jakim rozwiązaniu w
    > stylu automatu korzystającego z czegoś tam w jakiejś tam chmurze.
    > Ot, na jednym komputerze zaznaczam, że Kowalski jest mułem, i z automatu
    > mam tak wszędzie.
    >
    > Pewnie takiego cuda nie ma...
    Może jest :) nazywa się chmura.

    > No a to właśnie nie jest za bardzo pożądane. Na jednym komputerze mam
    > np. tylko prywatne konto mailowe, na innym wszystkie, w tym firmowe.
    > Uwierz, że są poważne powody do tego, więc nie daj Bóg, żeby mi się
    > wszystko "zsynchronizowało" :)
    Dlatego trzeba sam katalog news wrzucić do chmury jest trochę darmowych,
    zamapować napęd jak trzeba będzie i masz.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 35. Data: 2015-03-04 19:45:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 17:40:22 +0100, Marek napisał(a):

    > Groundhog z własnymi patchami.

    To sie niestety do niczego nie nadaje.

    Smartfon z linuksem i dowolnym newsreaderem w trybie tekstowym bylby
    lepszy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 36. Data: 2015-03-04 19:46:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 18:29:12 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ale tak się ostatnio porobiło. Ludzie siedzą u siebie w domu i smyrają
    > palcem po ekraniku jakieś mejle. Też tego nie rozumiem, ale to teraz
    > powszechne.

    To sie nazywa "moda" i nie ma nic wspolnego z rozumieniem ani z w ogole z
    rozumem...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 37. Data: 2015-03-04 20:12:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 04 Mar 2015 18:19:56 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > używając gównianego 5" dotykowego ekranika smartfona niż wygodnej
    > klawiatury blaszaka + (powiedzmy) 24" monitora? :-D Mi tu jakoś

    Tak, przyzwyczaiłem się.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2015-03-04 20:15:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Mar 2015 19:45:20 +0100, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > To sie niestety do niczego nie nadaje.

    Etam. Jest najlepszy z tych co są dostępne za free.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2015-03-04 20:28:37
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Niepotrzebnie kombinujesz. Zacznij korzystać z jed(y)nego urządzenia,
    > które zawsze masz przy sobie. Smartfona.

    weź przestań...
    Na grupie to piszę, jak siedzę przed jednym czy drugim komputerem. I
    albo coś potrzebuję, albo w ramach relaksu. To mam sobie wtedy dziubać
    na ekraniku telefonu, zamiast wygodnie na monitorze 27"...

    To już wolę tych trolli wyłażących z dziury.

  • 40. Data: 2015-03-04 20:39:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Tak, przyzwyczaiłem się.

    Ja to mogę zrozumieć, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Nie potrafię
    pojąć tylko jednego: po co? Siedzenie w domu w fotelu zupełnie mi się nie
    kojarzy z pisaniem maili ani z grzebaniem w Usenecie. Czynności wykonywane
    przy pomocy komputera -- to już co innego. Osoby, którym komputer jest do
    pracy niezbędny, mają zwykle przy nim dość czasu, by zadbać o korespondencję,
    choćby w charakterze przerywnika. Oczywiście nie mam na myśli tych, co na
    akord wklepują dane do excela. Jeśli ktoś w czasie pracy sięga po smartfon
    by przeczytać mail, wydaje mi się to dość dziwne. A po pracy tym bardziej
    nie mam ochoty na zaglądanie w otchłań sieci. Ludzie, którzy mają zajęcie
    całkiem niekomputerowe, mogą traktować swój telefon jako jedyny kontakt
    z internetem, mogą kompletnie zrezygnować z używania komputerów -- tych
    nawet rozumiem. Ale czy to ten przypadek?

    --
    Jarek