    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na co szła kasa z fotoradarów
    Date: Mon, 9 May 2016 00:36:59 +0200

    Użytkownik "Budzik"

    > Tylko chyba troche trudno porownywac... Np. u mnie w na wsi placilo
    > sie od ilosci pojemnikow, teraz od osoby... Dla jednych to lepiej, dla
    > innych gorzej, np. u mnie mieszkala tylko mama, wiec dla 1os jest
    > taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej

    Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.
    ---
    Brały się stąd, że państwo brało podatki powszechne a nie zajmowało się
    problemem śmieci. A dzisiaj zajęło się śmieciami bo dwa razy płacisz.

    Ja płace podobnie przed i po - róznica jest własnie taka, ze wczesniej jak
    miałem wiecej smieci to musiałem pare złotych dorzucic obsłudze smieciarki,
    teraz nie tylko zabieraja smieci tyle ile mam ale tez regularnie odbieraja
    plastiki i zielone.
    ---
    No właśnie widzę jak dwa razy płacisz. A właściwie to trzy, Ty jeszcze te
    śmieci segregujesz i wynosisz. Nie wiem po co segregować plastikowe i
    szklane butelki oraz metale, ale ...

    ... może lubisz, może nie wpadłeś, może ...