  • Data: 2016-05-09 07:47:06
    Temat: Re: Na co szła kasa z fotoradarów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.
    > ---
    > Brały się stąd, że państwo brało podatki powszechne a nie zajmowało
    > się problemem śmieci. A dzisiaj zajęło się śmieciami bo dwa razy
    > płacisz.
    >
    > Ja płace podobnie przed i po - róznica jest własnie taka, ze wczesniej
    > jak miałem wiecej smieci to musiałem pare złotych dorzucic obsłudze
    > smieciarki, teraz nie tylko zabieraja smieci tyle ile mam ale tez
    > regularnie odbieraja plastiki i zielone.
    > ---
> [...]

    Dlaczego wczesniej raz a teraz dwa razy?

    Wczesniej tez segregowałem, wiec w tym temacie nic sie u mnie nie zmieniło.
    Szklane wyrzucam osobno, natomiast metali od plastików nie segreguje, łatwo
    je oddzielic, poza tym chyba nawet w zaleceniach jest tak, ze kartoniki po
    napojach mozna wrzucac razem z plastikami a to pewnie własnie dlatego, ze
    maja w srodku jakas aluminiowa warstwe.