    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na co szła kasa z fotoradarów
    Date: Mon, 9 May 2016 17:34:50 +0200

    W dniu 09.05.2016 o 09:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    I dalej rosną, więc na to akurat nic nie pomogło.

    U mnie zawsze tak robili.
    A że plastików, zielonych i innych szkieł mam więcej niż śmieci, więc
    wywóz był raz na 2 tygodnie i kosztował mniej, bo nie trzeba było płacić
    za 4 osoby, tylko za wywożony pojemnik.
    No i kluczowa sprawa - konkurencja sprawiała, że można było wybrać
    najtańszą firmę, albo ją pogonić gdy źle wywoziła.

    Obecnie te same firmy po przetargach dostają kilka razy więcej niż
    dostawały wcześniej za to samo, a obywatel może z reklamacją udać się na
    drzewo.