  • Data: 2015-10-09 09:48:27
    Temat: Re: Na czym archiwizować?
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    9 października 2015 01:48 Użytkownik
    "Adam" <a...@p...onet.xxx> napisał w
    news:mv6vcj$o58$1@usenet.news.interia.pl ...
    : : > :
    : >> (...):
    :
    : Ja bym Onetowi nie ufał.
    :
    : Miałem u nich wykupione mailowe konta komercyjne
    : tak gdzieś ok. 1996,
    : może 1997 roku - zamknęli bez ostrzeżenia.
    : Miałem konta bezpłatnie - też polikwidowali.
    : Usługi hostingowe znikały, strony www też.
    :
    : Ale to było trochę już czasu temu, może się poprawili.
    :
    : --
    : Pozdrawiam.
    :
    : Adam
    :

    A to ci ciekawostka: wszak Twoja wiadomość jest sygnowana e-adresem (w zwrotce)
    onetowym właśnie. No, ale to może taka Twoja anty-spamowa ściema... Natomiast ja
    mam u nich zarówno email, jak też i stronkę, i nie narzekam. Nie pamiętam tylko
    "od kiedy", ale zdaje się, że od momentu jak padł polbox, jeśli ktoś zna tą
    datę, to może podpowie.

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.