eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa początku zegarki elektroniczne były drogie › Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <onkj0q$6dh$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Thu, 24 Aug 2017 11:00:22 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: base64
    Lines: 27
    Message-ID: <599e95a6$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.79.68
    X-Trace: 1503565222 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 178.42.79.68:57285
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2150647067
    X-Received-Bytes: 3061
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613385
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-23 o 22:41, Zenek Kapelinder pisze:
    > Tylko taki myk jest. Wszystkie urzadzenia do produkcji silnikow spalinowych juz sa.
    Silniki spalinowe robi sie z tanich materialow. Duza czesc materialow pochodzi z
    recyklingu. Jak silnik bez osprzetu wazy ze sto kilo to materialy na niego kosztuja z
    siedemset zlotych. Przy produkcji silnikow spalinowych zatrudnionych jest bardzo duzo
    ludzi pomimo tego ze produkcja jest w ogromnej czesci zautomatyzowana. Elektryki nie
    maja skrzyn biegow, sprzegiel, kol dwumasowych, rozrusznikow, alternatorow. Te
    elementy tez produkuja ludzie ktorzy po likwidacji spalinowcow zostana bez pracy. Jak
    zlikwidowac spalinowce to bez pracy zostaja ludzie w rafineriach, tankowce bedzie
    mozna zatopic, panstwa zyjace z ropy beda mogly sie zamknac a swoim obywatelom
    rozdadza kapsulki z cyjankiem. Ilosc ludzi na Ziemi zyjacych z tego ze sa samochody
    spalinowe idzie w setki milionow. Z tego wiekszowc zyje w krajach wysoko
    uprzemyslowionych. Murzyni sobie korzonkow nakopia i przezyja, czego nakopia sobie
    zwolnieni ludzie pracujacy przy produkcji samochodow spalinowych?
    >

    Podobne zastrzeżenia mieli ludzie ok. 120 lat temu, jak kasowano konie i
    wprowadzano samochody. Biadolenia było niemało. A jeszcze wcześniej
    zastanawiano sie, że jeśli stopa życiowa ludzi wzrośnie i każdy w Paryżu
    będzie miał konia, to to miasto utonie w końskim łajnie. :-)
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: