    From: tangie <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nagrywarka zewn. dvd - slim czy zwykla?
    Date: Sun, 31 May 2009 16:58:57 -0400

    > Slim:
    > + cieńsza, lżejsza, czyli wygodniejsza do wsunięcia gdzieś do torby laptopa
    > + zasilanie z USB laptopa, brak dodatkowego zasilacza, kabelka,
    > konieczności szukania gniazdka, możliwość nagrywania bez 230v
    > - wolna, tak samo wolna jak slimowy napęd wbudowany w laptopa, czyli
    > jakieś max cdr x24 (dotyczy to odczytu i zapisu), x2 - x4 dvdr,
    > wolniejsze ruchy głowicy itp. I nie ogranicza tego wcale wydajność usb,
    > tylko samego napędu.
    > - dość delikatna
> [...]

    Super o to mi chodzilo! Chyba zdecyduje sie na zwykla nagrywarke w
    klasycznych gabarytach. Moze cos polecicie? Na stronie Vobis'u jest taka
    nagrywarka Samsunga za 199 zl ale w komentarzach, ktos tam ja
    skrytykowal. A moze znacie cos innego w podobnej cenie. Chcialem juz
    brac z tego sklepu tego samsunga slim za 249 ale chyba wole w takim
    razie zwykla.

    dzieki i pzdr,