  • Data: 2019-04-17 13:51:49
    Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c2946266-e2c2-4c4e-b277-c3a598b65b3f@go
    oglegroups.com...
    >Skad urzad ma wiedziec ze czegos nie ma jak nie zostalo to zgloszone?
    >Przetarg na szklane kule ma zrobic. Jedyna metoda to teraz wezwac
    >kilka milionow ludzi do zlozenia wyjasnien co zrobili z samochodem
    >ktorych jako ostatni byli legalnymi wlascicielami.

    A ten np powie, ze sprzedal, ale ze to bylo 10 lat temu, to umowa sie
    gdzies zapodziala.

    >A jak wlasciciel umarl albo wyjechal na egzotyczne wyspy i slad za
    >nim zaginal to urzad moze wykreslic z kartoteki samochod ktorego byl
    >wlascicielem trzydziesci lat temu?

    Ba, jak wlasciciel sie pojawi i powie, ze pojazd dawno temu zdal na
    zlom ... to i tak urzad nie moze nic zrobic, bo nie ma podstaw
    prawnych.

    >Sytuacja z nadmiarowymi samochodami jest bez wyjscia i najlepiej
    >bedzie jak zostanie tak jak jest.
    > Zwlaszcza ze nikomu to nie szkodzi tak jak mnie nie szkodzi twoja
    > martwica mozgu

    Tylko, ze statystykom nie ma wtedy co wierzyc.

    Taki maly przyklad ... w 2018 sprowadzono milion uzywanych samochodow.
    Duzo to, czy malo?

    Biorac pod uwage, ze wiekszosc z nich mialo ponad 10 lat, i pojezdza
    po drogach jeszcze z kilka lat, i to raczej ponizej 10 ... to nam daje
    tak z ok 7 mln jezdzacych samochodow.

    To ile tych samochodow tak naprawde jezdzi ?

    W te 24 mln polis OC chyba mozna wierzyc ... ale skad tyle tych
    samochodow ?

    J.