    Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Wed, 17 Apr 2019 17:57:05 +0200

    W dniu 2019-04-17 o 12:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Dlaczego mitycznych ?
    > Mityczne to beda, jak pakiet wejdzie :-)

    Tak naprawdę nie wiadomo, czy wolno tam jechać "ile się chce", czy
    niewolno. Janusz jechał pińcet i mandatu nie dostał, ale ja też jechałem
    czysta na motorze na S79 koło Okęcia i choć tam jest 120 (jakby to kogoś
    interesowało), to też nie dostałem mandatu.
    Mityczne też dlatego, że są otrzymywane, aby podtrzymywać mit typu urban
    legend, że "są takie miejsca na świecie, takie Autobany w Niemczech,
    gdzie można sobie jechać ile fabryka dała..." i wiatr we włosach i jest
    widmo wolności i jest ten mit, bez którego istnienia nagle okazałoby
    się, że kurcze Ferdek, jak to jest, że nigdzie na świecie nie ma drogi,
    na której można legalnie jechać więcej niż 140, a tymczasem każden jeden
    samochód sprzedawany w sklepach z samochodami na 200+ na budziku, więc o
    co chodzi? Więc jaki sens byłby lansować i wystawiać w eleganckich
    salonach te wszystkie bryki po ćwierć bańki? Cała branża motoryzacyjna
    by się załamała.