  • 1. Data: 2014-04-25 10:42:03
    Temat: Najlepsza obecnie 125 na rynku
    Od: abrakadab <silverstonek@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam serdecznie,

    W związku z planowanymi przez rząd zmianami w prawie po powrocie do Polski
    chciałbym zakupić 125 jeżeli (bardzo prawdopodobne) zostanie zmieniony
    zapis o automatycznej skrzyni biegów. W związku z tym jak sądzicie. Bez
    ograniczen budżetowych, nowy motocykl z salonu. Bedzie mi słurzył do
    śmigania po zakorkowanym mieście. Jak uważacie która 125 jest obecnie
    najlepsza?
    Zastanawiałem się nad:

    KTM Duke 125,
    Hondą NSX 125
    Arillą gt 125
    YZF-r 125
    Hondą 125R
    A może jest coś jeszcze.
    Jak byście mili kupić jakąś i nie szkoda by było wam pieniążków to którą?

  • 2. Data: 2014-04-25 18:08:47
    Temat: Re: Najlepsza obecnie 125 na rynku
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "abrakadab" <silverstonek@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości

    > W związku z planowanymi przez rząd zmianami w prawie po powrocie do Polski
    > chciałbym zakupić 125 jeżeli (bardzo prawdopodobne) zostanie zmieniony

    Kup jak już zostaną zmienione, zebys się nie zdziwił:)

> [...]
    > ograniczen budżetowych, nowy motocykl z salonu. Bedzie mi słurzył do
    > śmigania po zakorkowanym mieście. Jak uważacie która 125 jest obecnie

    żaden z motocykli ze skrzynią biegów nie będzie wygodny do śmigania po
    mieście. Do śmigania po mieście lepiej nadają się skutery z automatyczną
    skrzynią/

    Jeśli juz chcesz kupić motocykl z biegami to CBR250r.

  • 3. Data: 2014-04-25 18:12:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli juz chcesz kupić motocykl z biegami to CBR250r.

    oczywiscie jak juz zrobisz prawo jazdy:)

  • 4. Data: 2014-04-25 21:58:54
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > żaden z motocykli ze skrzynią biegów nie będzie wygodny do śmigania po
    > mieście. Do śmigania po mieście lepiej nadają się skutery z automatyczną

    Popieram! Najlepszy będzie motocykl /nadwozie skuter/ z automatem !

  • 5. Data: 2014-04-25 22:33:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-25 18:08, Arbiter pisze:

    > ?aden z motocykli ze skrzyni? bieg?w nie b?dzie wygodny do ?migania po
    > mie?cie. Do ?migania po mie?cie lepiej nadaj? si? skutery z automatyczn?
    > skrzyni?/

    I z motokocykiem !!

    BTW. Zaden ze znanych mi skuterow 125 ccm nie ma skrzyni automatycznej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2014-04-25 23:13:56
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > I z motokocykiem !!
    >
    > BTW. Zaden ze znanych mi skuterow 125 ccm nie ma skrzyni automatycznej.
    >

    > --
    > Kuczu

    Jest ich kilka, może ten Ci się spodoba:
    http://skutery.net/vespa-sprint-125-test/

  • 7. Data: 2014-04-25 23:39:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > BTW. Zaden ze znanych mi skuterow 125 ccm nie ma skrzyni automatycznej.

    Kuczu, przyznaj się od kiedy interesujesz się skuterami, czyżby nowe hobby?

  • 8. Data: 2014-04-26 06:33:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-25 23:13, Jarek S. pisze:

    > Jest ich kilka, mo?e ten Ci si? spodoba:
    > http://skutery.net/vespa-sprint-125-test/

    Przykro mi ale to tez nie automat tylko przekladnia CVT

  • 9. Data: 2014-04-26 07:59:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Przykro mi ale to tez nie automat tylko przekladnia CVT

    Popularnie zwana bezstopniowym automatem.

  • 10. Data: 2014-04-26 11:03:17
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Przykro mi ale to tez nie automat tylko przekladnia CVT
    >
    > --

    Tak oto opisywana przez producenta:

    ... Kolejnym plusem jest świetna automatyczna skrzynia biegów CVT z suchym
    sprzęgłem odśrodkowym wyposażonym w tłumiki wibracji...