  • 71. Data: 2012-07-27 20:23:24
    Temat: Re: Naklejka z rybą
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > Sie nie liczy. Chyba żeś biskup:P

    Ba, samozwańczy papież!

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2012-07-28 08:37:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:juqn6g$ugk$47@usenet.news.interia.pl...
    > begin Ghost

    > Tak się dopytywał, że uznałem, że szuka jedzenia. Jak to mówią: głodnemu
    > chleb na myśl (a neoniuszowi być może kupa).

    Ale zwyczaj pytania o zrobiona kupe to Ty wniosles, wiec to raczej Ciebie
    dotyczy ten odczyt intencji (zwlaszcza, ze sam go dokonujesz).

  • 73. Data: 2012-07-28 08:38:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > begin Ghost

    > Nie projektuj na mnie swoich własnych cech. :))

    Nie nazywaj projektowaniem slow przez Ciebie samego napisanych.

  • 74. Data: 2012-07-28 22:23:14
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-28 08:38, Ghost pisze:

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie nazywaj projektowaniem slow przez Ciebie samego napisanych.

    a co projektujecie, panowie?

  • 75. Data: 2012-07-28 23:23:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Ale zwyczaj pytania o zrobiona kupe to Ty wniosles, wiec to raczej
    > Ciebie dotyczy ten odczyt intencji (zwlaszcza, ze sam go dokonujesz).

    Raczej nie.

    --
    ignorance is bliss

  • 76. Data: 2012-07-28 23:23:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Nie nazywaj projektowaniem slow przez Ciebie samego napisanych.

    Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss