  • Data: 2011-03-14 12:33:56
    Temat: Re: Napelnianie kufla od dolu
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message
    news:b89158-6po.ln1@tower.askar.com.pl...
    Alex Sharon wrote:

    > A kiedy ostatnie odwiedziles Stany, Konradzie, ze piszesz z taka
    > pewnoscia.

    Ja byłem ponad 10 lat temu.

    > W plastikowych naczyniach podaja piwo wylacznie na stadionach i halach
    > hokejowych.

    Przesadzasz w drugą stronę :) Z 10 lat temu byłem na całkiem poważnym,
    półoficjalnym przyjęciu, gospodarz z dobrze sytuowanej klasy średniej,
    goście międzynarodowi. Przyjęcie całkiem eleganckie
    - zapamiętałem na przykład że zaskoczyła mnie pozytywnie jakość
    wędliny, której chyba nigdzie poza Polską nie uświadczyłem
    - godpodarz często podróżujący po świecie, wiedział co dobre :D
    No i do drinków, także mieszanych, lub nie, z wysokim procentem,
    stały na pięknym stole plastikowe kubeczki... brrr....
    Nie obyło się bez uszczypliwych żarcików, kiedy podczas prezentacji
    imponującej kolekcji rozmaitych bibelotów, które gospodarz
    zgromadził z całego świata (poczynając od Chin i Japonii,
    kończąc na Portugalii i Chile) doszliśmy do pięknie
    zdobionego szkła z Krosna... ;)
    ---

    Juz po opisie kielbas poznalem, ze bawiles albo w Jackowo albo w Grinpojcie
    :-)