  • Data: 2011-03-14 15:07:58
    Temat: Re: Napelnianie kufla od dolu
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alex Sharon wrote:

    > "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message

    > Ja byłem ponad 10 lat temu.

    > Przesadzasz w drugą stronę :) Z 10 lat temu byłem na całkiem poważnym,
    > półoficjalnym przyjęciu, gospodarz z dobrze sytuowanej klasy średniej,
    > goście międzynarodowi. Przyjęcie całkiem eleganckie
    > - zapamiętałem na przykład że zaskoczyła mnie pozytywnie jakość
    > wędliny, której chyba nigdzie poza Polską nie uświadczyłem
    > - godpodarz często podróżujący po świecie, wiedział co dobre :D
    > No i do drinków, także mieszanych, lub nie, z wysokim procentem,
> [...]

    Oj, gruba pomyłeczka :) Kiełbasy w ogóle nie pamiętam.
    Pamiętam szyneczki, polędwiczki i zimną wołowinkę pierwszej klasy,
    bez konserwantów i bez zbędnej ziołolaniny na arabską modłę,
    a na stole je ustawiał taki prawdziwy Amerykanin, którego
    rodzina od 500 lat na Florydzie mieszkała, a nie jakiś
    tam napływowy, podający się za rodowitego amerykanina,
    imigrant w najwyżej siódmym pokoleniu :P

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka