    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa chlodnicy
    Date: Tue, 16 Jul 2013 15:29:33 +0200

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-16 13:48, AZ pisze:
    >Nie spinam się, tylko inaczej rozumie termin dymanie.
    >Z góry poznałeś cenę. Co innego gdyby powiedział ci 50 zł a po
    >robocie do zapłacenia krzyknął stówe bo to i tamto z sufitu wzięte.
    >To jest według mnie dymanie.

    Dymanie to moze byc tez powiedzenie komus 500zl, za robote za ktora
    wszyscy biora 100 :-)

    >A w tym przypadku ma taką stawkę i szlus.

    Ale tylko dla kobiet i krawaciarzy w garniturach, bo oni nie maja
    pojecia ile to naprawde roboty :-)

    >Pasuje albo nie. Tak jak w dziesiątkach innych tematach usług. Np.
    >jedna myjnia umyje auto za 15zł a inna to samo auto z identycznym
    >programem za 30zł. Czy godząc się na tą za 30 i będąc zadowolony z
    >usługi, mam się czuć wydymany? Chyba nie.

    Wchodzisz do TAKI, slyszysz po kursie "190zl, przeciez cennik na
    szybie widoczny od zewnatrz przed wejsciem byl".

    J.