  • 121. Data: 2013-07-20 10:06:00
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No czyli rozwiniecie Zaklad Utylizacji Szmalu jest celne ;-)

    Podatek celowy, mówiłem

  • 122. Data: 2013-07-20 10:09:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/2146
    42,jakubiak-kazda-kancelaria-ma-swoje-grzechy.html

    > "- Gdyby nie biznes, pani byłaby bez pensji.
    >
    > - To nieprawda! Wypracowuję ją jako urzędnik państwowy, wydając panu
    > zaświadczenia, by mógł pan prowadzić działalność gospodarczą,
    > przygotowując działkę do inwestycji i tak dalej. W sumie to ja panu
    > pozwalam pracować."

    <rotfl>

    Takich ludzi powinni wieszać na przydrożnych drzewach

  • 123. Data: 2013-07-20 16:55:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-20 10:09, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    42,jakubiak-kazda-kancelaria-ma-swoje-grzechy.html

    > <rotfl>
    >
    > Takich ludzi powinni wieszać na przydrożnych drzewach

    To nie ci ludzie winni, choć to pasożyty. To system. System który
    funkcjonuje o dziwo za zgodą społeczną. System który daje ci złudne
    poczucie że masz na coś wpływ lub jesteś czegoś właścicielem.

    --
    Krzysiek

  • 124. Data: 2013-07-21 17:34:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    42,jakubiak-kazda-kancelaria-ma-swoje-grzechy.html

    > To nie ci ludzie winni, choć to pasożyty. To system.

    Przecież tacy ludzie ten system budują.

    > System który funkcjonuje o dziwo za zgodą społeczną.

    E tam. Nie ma żadnej zgody na ten akurat system. Ludzie nie mają innej opcji
    i tyle. Zresztą mają tylko nie w dziedzinie państwowych wyborów
    powszechnych. Tam zawsze będzie stado urzędników chętnych do decydowania o
    czymś czyli o kimś :-) A sami bez problemu rozwiązują te swoje problemy i
    wcale nie chcą wynajmować do tego państwa. Dlatego każde wybory jednak
    zmieniają układ. Złudna nadzieja, że inny układ stworzy naprawdę inny
    system.

    > System który daje ci złudne poczucie że masz na coś wpływ lub jesteś
    > czegoś właścicielem.

    Każdy na wszystko. Taki Orwell. Jadę sobie Łodzią i widzę na tablicy numer
    mojego samochodu i prędkość. Na ...j to komu ?! Nikomu normalnemu nie
    przekracza u innych nawet bardzo duża prędkość jeśli warunki są sprzyjające.
    Albo Żalno. Pusta wieś. Goście postawili śmietnik i znak fotoradaru na 1,4km
    bo mogą. Na drzewa !!!

  • 125. Data: 2013-07-24 08:58:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
    > samochodowa ;-)
    >
    > Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
    > http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg
    >
    > Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
    > czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
    > tylko ile to warte?
    >
    > W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
    > nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...

    Chlodnica nieprofesjonalnie naprawiona TIGiem za 20 PLN. Test szczelnosci
    wykonalem sobie sam. Dziekuje za pomoc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 126. Data: 2013-07-24 09:32:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-24 08:58, AZ pisze:
    > Chlodnica nieprofesjonalnie naprawiona TIGiem za 20 PLN. Test szczelnosci
    > wykonalem sobie sam. Dziekuje za pomoc.

    Dzięki takim jak Ty ryży z Vincentem mają sraczkę. Nie jesteś patriotą ;)

    --
    Krzysiek

  • 127. Data: 2013-07-24 09:41:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-24, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Dzięki takim jak Ty ryży z Vincentem mają sraczkę. Nie jesteś patriotą ;)

    No coz, doloze im sie do akcyzy na paliwo jak juz zloze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 128. Data: 2013-07-29 10:39:31
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]

    Skoro to taka banalnie prosta robota to dlaczego sam tego nie zrobisz?

    > No wlasnie rozroznilem.

    > A jaka dasz mi gwarancje, ze przeciek sie nie pojawi jak zrobi to
    > fachura
    > za stowe?

    Fachura da Ci gwarancję. Dlatego chce za taką robotę stówę.

    > Wtedy doloze 200 i kupie nowa chlodnice i bede znowu jezdzil 5 lat.

    To dołóż od razu i wymień. Zaoszczędzisz 50zł.

  • 129. Data: 2013-07-29 10:58:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-29, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Skoro to taka banalnie prosta robota to dlaczego sam tego nie zrobisz?

    Bo nie mam TIGa i czasu na nauke spawania?

    > Fachura da Ci gwarancję. Dlatego chce za taką robotę stówę.

    Ale ja nie chce jego gwarancji, ja chce zaspawac ubytek. Zreszta tak jak
    to zrobilem.

    Po co? Zaspawalem za grosze i dziala.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 130. Data: 2013-07-29 11:39:04
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Bo nie mam TIGa i czasu na nauke spawania?

    Za wiedzę i dostęp do sprzętu się płaci.

    > Po co? Zaspawalem za grosze i dziala.

    Rozumiem, że pospawał za 20 zł bez wyjmowania chłodnicy?
    Czy też wyjąłeś ją we własnym zakresie i zawiozłeś do pospawania?