  • Data: 2015-05-21 14:47:41
    Temat: Re: Naprawa drobnych wgnieceń, gdzie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...
    Dnia Wed, 20 May 2015 00:54:51 +0200, Adam napisał(a):

    >Jakoś tak mi wychodzi - neodymowy magnes od blach poszycia odrywam
    >łatwiej
    >niż od podłużnicy z grubej blachy.

    Dwie rzeczy:
    a) nic tak nie generuje sily jak zamkniety obwod magnetyczny, a biorac
    pod uwage nasycenie magnetyczne stali, to przy duzym magnesie cienka
    blaszka moze miec z tym klopot.
    przy malym magnesie, gdy przekroje pasuja, to mniej istotne ...
    b) te blachy poszycia to pewnie malowane i krzywe ... im wieksza
    szczelina tym latwiej oderwac.

    J.