  • Data: 2014-04-16 11:09:40
    Temat: Re: Naprawa komutatora silnika 48V 400A
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-15 14:26, AlexY pisze:
    > (...)
    > Chyba nie używają żywicy tylko jakiś lakier, żywice mam 5min ale jest
    > stara, kupię nową.
    >(...)

    Jak będziesz kupował żywicę, to lepiej nie kupuj żadnych "Bizonów" czy
    innych wynalazków - tam jest więcej wypełniacza, niż żywicy.

    W detalu dobry jest zwykły Distal, natomiast jeśli masz dojście do żywic
    przemysłowych, to kup o odczynie neutralnym. Mnie kiedyś Błonie zalały
    partię pamięci fiskalnych żywicą o odczynie zasadowym, a po
    miesiącu-dwóch klienci zaczęli dzwonić, że drukarka fiskalna fiksuje :(
    A jakiemuś "specowi" w Błoniu wydawało się, że na 50-litrowej beczce
    żywicy zaoszczędzi kilkadziesiąt złotych. Żeby mu tak beret obsrało ;)

    Do własnych celów kupowałem swego czasu żywice tu:
    http://www.gaz-bud.com.pl/
    Możesz zadzwonić i spytać, jaki typ żywicy kupić do konkretnego
    zastosowania - bo są np. żywice elastyczne (mocowałem nią ramę pod
    silnik w motorówce).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam