  • Data: 2018-06-24 09:27:59
    Temat: Re: Naprawdę mały samochód
    Od: Bok <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak to tylko w erze. Strata czego? liczyłeś kiedyś sumaryczne koszty
    > zakupu, napraw, paliwa, opłat i odsprzedaży?

    strata przestrzeni którą zajmuje pojazd, w miejscu docelowym i w garażu,
    wolę mieć większy skuter dwa rowery niż większy samochód, nie ma sensu
    wozić pustego powietrza

    > Doradziłem Ci realny samochód z realnego życia

    jeździłem jariską pandą2 citigo, teraz mam 2 samochody stilo3d i corsęE
    z dwojga złego będę poszukiwał nadal, najlepiej jeździło mi się pandą2,
    po prostu mało jest samochodów małych i zgrabnych, np niedostępny u nas
    fiat mobi podoba mi się chociaż jest 4osobowy

    > Myślę że nie znajdziesz takiego i że zaczynasz trolować

    po prostu analizuję i obserwuję ulice w moim mieście, samochody ogromne
    a siedzi w nich 1 osoba, ciężko toto zaparkować, pali toto więcej,
    zupełnie nie rozumiem podejścia innych ludzi

    dyskutowałem ze znajomym w pracy, warunki parkingowe mamy koszmarne,
    gnieciemy się strasznie, on ma dom i 3 osoby w rodzinie, każda z nich ma
    własny samochód, on ma 172wzrostu a jeździ do pracy dużym suvem , dla
    niego każdy samochód poniżej 4.5m jest za mały, no cóż ręce opadają i
    nigdy nie ogarnę jak działa mózg takich osób :(