  • Data: 2019-08-21 12:07:47
    Temat: Re: Nareszcie sa kondony na USB
    Od: jureq <j...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Sun, 18 Aug 2019 06:24:08 +0000, użytkownik Marcin Debowski
    napisał:

    > Ile Ci nb. ten Kindle trzyma i ile dziennie czytasz? Kupiłem teraz żonie
    > na uro Paperwhite 10gen, czyta z godzinkę przed zaśnięciem, z
    > podświetleniem i trzyma jej coś koło tygodnia. Trochę rozczarowujące
    > prawdę mówiac.

    Jeśli czytnik nowy i wgrane dużo książek, to pierwsze dwa tygodnie może
    rozładowywać szybciej. W przeciwnym wypadku stanowczo za krótko przy
    typowym podświetleniu 10-12. Pierwsza rzecz, którą należy zrobić to
    restart czytnika z menu. Gdy nie pomoże to pełny reset (przywrócenie
    ustawień fabrycznych). Jeśli nadal będzie tak krótko trzymać, to jest to
    już powód do reklamacji.