  • Data: 2017-06-23 14:55:03
    Temat: Re: Następny wieżowiec się spalił
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kogutek napisał w wiadomości
    >Co kraj to obyczaj. Maja swoje pierdolce typu brak gniazdka w
    >lazience.

    No ale widac jak wyglada, to moze nie takie glupie wymagania, aby
    meble byly niepalne.
    A moze wystarczy tylko nie obkladac budynku wielkopalnym plastikiem.

    >Jak w starym domu chcialem wziac prysznic i mi dali osprzet to sie
    >smialem z pol godziny. Teraz tez mi wesolo jak sobie to
    >przypomnialem.

    A to prawda, w kwestii hydrauliki mieli pierdolca :-)
    I nie wiem, czy im przeszlo ... nawet, jak ktos mial europejska
    armature, to moze teraz zmieni :-)

    J.