  • Data: 2017-06-26 13:16:28
    Temat: Re: Następny wieżowiec się spalił
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:12:01 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    >Tak, ale Brytyjczycy świadomie przerobili budynki mieszkalne na
    >Wielkie Piece.

    Swiadomie ? Troche watpie, ale kto wie.

    >Nie wiem czy prawda. Może słyszałeś, może nie. Ludziom często się
    >wydaje że coś słyszeli.

    Trzezwy bylem, to raczej slyszalem.
    Natomiast grosza nie postawie na to, skad mowiacy to wiedzial, czy
    naprawde jest taki przepis, czy tylko tak mu powiedziano.

    Jak widac - sens pewien to ma, tylko czy drewniane beda lepsze niz
    plastikowe ?
    A moze aluminiowe wypelnione pianka izolacyjna beda lesze ? ;-)

    J.