  • 21. Data: 2019-12-02 23:55:24
    Temat: Re: Nawigacja do Twizy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-02 23:39, JDX wrote:
    > [...]
    >>
    > Producenci nawigacji tego nie przewidzieli, więc to niejako z definicji
    > oznacza, że wymagania są nienormalne.

    Problem jest taki, że znacie 3 nawigacje na krzyż i nie umiecie
    wyobrazić sobie czegoś innego niż sami używacie.

  • 22. Data: 2019-12-03 11:47:14
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-12-02 23:55, kk wrote:

    > Problem jest taki, że znacie 3 nawigacje na krzyż i nie umiecie
    > wyobrazić sobie czegoś innego niż sami używacie.
    No a po co, skoro Twizy jeżdżą tylko nienormalni. Czyli margines. :-D I
    wygląda na to, że producenci nawigacji kombinują tak samo. :-D

  • 23. Data: 2019-12-03 12:08:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Dec 2019 20:34:17 +0100, w <qs3p00$s38$1@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > No ale to właśnie, podaję jak szybko chcę jechać i taką drogę nawigacja
    > ma odnaleźć.

    Takiej to na 100% nie ma (no, na 99,99%).
    A próbowałeś w Automapie wpisać dla dróg krajowych prędkość 10km/h?
    Powinna wówczas omijać. Nawet w mieście :D

  • 24. Data: 2019-12-03 21:39:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-03 11:47, JDX wrote:

    > No a po co, skoro Twizy jeżdżą tylko nienormalni. Czyli margines. :-D I
    > wygląda na to, że producenci nawigacji kombinują tak samo. :-D

    Sam jesteś nienormalny.

  • 25. Data: 2019-12-03 21:40:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-03 12:08, r...@k...pl wrote:

    > Takiej to na 100% nie ma (no, na 99,99%).

    Przecież jest.

    > A próbowałeś w Automapie wpisać dla dróg krajowych prędkość 10km/h?
    > Powinna wówczas omijać. Nawet w mieście :D

    Nie.

  • 26. Data: 2019-12-03 23:00:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Dec 2019 21:40:39 +0100, w <qs6h8f$ifp$2@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Przecież jest.

    Która?

    > Nie.

    Spróbuj.

  • 27. Data: 2019-12-03 23:04:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-03 23:00, r...@k...pl wrote:

    > Która?

    Obok krajówki.

  • 28. Data: 2019-12-04 09:49:06
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2019 20:13:51 UTC+1 użytkownik kk napisał:
    > Witojcie,
    >
    > Potrzebuję jakiejś nawigacji do Twizy. Ale nie takiej zwykłej, takiej ..
    > do Twizy :-) Kwestia jest taka, że przeciętna nawigacja wybiera trasy
    > szybkie a nie na miarę samochodu miejskiego. :-)

    Miałem ten sam problem kupiłem Garmina 1030, wydaje mi się, że masz dokładnie te same
    potrzeby co mój rower ;)

  • 29. Data: 2019-12-04 10:15:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-12-2019 o 09:49, p...@g...com pisze:

    > Miałem ten sam problem kupiłem Garmina 1030, wydaje mi się, że masz dokładnie te
    same potrzeby co mój rower ;)

    Zazwyczaj jedzie 80 km/h?

    Bo ja mam podobne potrzeby jak on, plus omijanie korków.
    Auto zdecydowanie szybsze od Twizy, ale do jazdy autostradą z maksymalną
    dozwoloną się nie nadaje.

  • 30. Data: 2019-12-04 11:55:27

    Tue, 3 Dec 2019 23:04:14 +0100, w <qs6m57$v20$1@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Obok krajówki.

    Ja piszę, że nawigacji takiej nie ma.
    Możesz spróbować protezować z prędkościami w AM.