  • 31. Data: 2009-06-22 07:17:57
    Temat: Re: Nero Express to syf. Co zamiast niego?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Sunday 21 June 2009 22:49, MC wrote:
    > Wiem co napisał. Ja się nie pytam o md5, tylko o pliki. To tak prosto
    > sprawdzić.

    Pewnie, że prosto. Właśnie poprzez obliczenie MD5.

    > Zapis tej samej treści na nośniku optycznym nie musi być taki
    > sam.

    Że co???

    Z treści twoich postów wnioskuję, że ty po prostu nie masz pojęcia, co to jest skrót
    MD5... Polecam Wikipedię do poduszki, unikniesz pisania takich bredni.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 32. Data: 2009-06-22 07:18:25
    Od: CeBeR <c...@i...n_o_s_p_a_m.pl>

    MC pisze:

    > Następny domyślny. Czy tak trudno wykonać eksperyment który proponuję?

    Pytam po raz kolejny: co ten Twój "eksperyment" ma udowodnić? Że pliki
    są podobne, a nawet "prawie takie same"? Pewnie są, ale jednak się
    różnią (a ideą procesu kopiowania pliku jest identyczność kopii z
    oryginałem). A może masz wątpliwości i uważasz, że dowolna porównywarka
    plików (choćby ta z Total Commandera) nie zauważy różnic między plikami
    z różnymi MD5?

  • 33. Data: 2009-06-22 07:22:02
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Monday 22 June 2009 00:11, MC wrote:
    > Następny domyślny.

    Przypomniał mi się stary kawał: Jedzie wariat autostradą, i mówi do siebie "K****, co
    tak wszyscy pod prąd jadą??".

    > Czy tak trudno wykonać eksperyment który proponuję?

    "Eksperyment" OP już przeprowadzał. Wyszło niezbicie, że pliki są różne (MD5). Albo
    źle czytałeś, albo nie rozumiesz wątku.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 34. Data: 2009-06-22 10:56:25
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    lamer napisał(a):

    > Potem nagralem plik na plyte programem Nero Express (z
    > weryfikacja, ktora przebiegla prawidlowo)

    Tej weryfikacji jakoś nigdy nie wierzyłem. Zawsze dogrywalem do ważnych
    plików md5 i czytałem z plyty.

    --
    mariusz

  • 35. Data: 2009-06-22 13:06:43
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    lamer wrote:
    > Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Oryginał dodany do nagrywarki Lite-On. Wersja 6.3.1.26.

    Lite-On DVD i wszystko jasne..

    miab

  • 36. Data: 2009-06-22 13:32:47
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    lamer pisze:
    > Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Oryginał dodany do nagrywarki Lite-On. Wersja 6.3.1.26.
    >
    > lamer
    Niektóre Nero pracowały dobrze tylko ze sprzętem
    zakupionym w komplecie.Miały okrojone sterowniki i
    na innych nagrywarkach, np.nowszych lub innego producenta
    nie wszystko chodziło dobrze.
    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2009-06-22 14:08:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brodi" h1lauu$bno$...@n...news.neostrada.pl

    > Pobaw się ImgBurn

    ImgBurn + DVDInfoPro

    W IMGBurn należy włączyć OPC.

    Do sprawdzania poprawności nagrania Nero :) Disc Speed
    (ma to żaden związek z Nero, poza nazwą) oraz
    Total Commander do sprawdzania bajt po bajcie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2009-06-22 15:44:48
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    miab napisał(a):

    > Lite-On DVD i wszystko jasne..

    miałem nero 6.6.1.4 i SHW 1635S i nic się nie działo :P

    --
    mariusz

  • 39. Data: 2009-06-22 16:25:58
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik Krasnal napisał:
    > NTG, ale polecam Ashampoo Burning Studio. Wersja 8.03 świetnie się spisuje
    > i jest darmowa:
    > http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=2856&Asham
    poo+Burning+Studio+2009+8.03

    Potwierdzam, używam, polecam :)

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 40. Data: 2009-06-22 19:45:18
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > miałem nero 6.6.1.4 i SHW 1635S i nic się nie działo :P

    Może mam pechową wersję i w 6.6 już naprawili ;/

    lamer