    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netbook emachines boi się hibernacji
    Date: Thu, 30 Jan 2020 00:49:18 +0100

    "Emru" r0p99o$7hd$1$E...@n...chmurka.net

    > Jaki system?

    Kiedyś był tam W7Starter a teraz jest i W7Starter, i 32W10.
    (koegzystują ze sobą bezboleśnie i bezproblemowo) IMO oba
    systemy sprawiają ten sam problem, ale być może mylę się...

    Prawdę mówiąc -- mam tam 3 W7S nieco okaleczone, 3 W7S mniej
    okaleczone i 4 32W10. Razem 10 partycji systemowych. :) [nie
    ma to jak życie w przepychu!]

    Czasami po hibernacji notebook odżyje bezproblemowo, czasami
    nie -- dlatego namierzenie źródła problemu nie jest łatwe,
    ale jestem niemal pewny tego, że kiedyś tak działo się po
    zahibernowaniu W7Startera.

    Przyznam, że nie zdarzało się to wtedy, gdy nie miałem tu
    32W10, ale IMO nie każda hibernacja 32W10 kończy się tak
    fatalnie.

    Było kiedyś OK, później wymieniłem 1 GiB DDR2 na używany
    (qpiony na Allegro) 2 GiB DDR2 i dorzuciłem 32W10 a po
    jakimś czasie zauważyłem ten problem. Początkowo myślałem,
    że błąd leży w RAMce, choć ją maltretowałem memtestami
    raczej długo...

    Ponieważ memtesty przebiegają poprawnie i systemy pracują
    poprawnie do czasu hibernacji -- IMO RAMka jest dobra.

    --