  • Data: 2017-10-20 21:53:54
    Temat: Re: Nexeny na zimę
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 09:06:23 +0200, Myjk napisał(a):

    > No właśnie, CC?

    Sprawdziłem, daleko od CC - to są Micheliny Latitude Tour HP M+S, więc u
    nas to nie uchodzi za oponę całorczną, ale na południu Europy, skąd
    przyjechała moja kijawka, już tak.

    Niemniej jeździłem na nich zeszłej zimy i jechało się raczej normalnie,
    tyle że na dużym sniegu nie było okazji. Tylko błoto i mokre plus lekki
    mróz.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl